Announcement

Collapse
No announcement yet.

Ongelmia keskuslukituksen kanssa.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ]{ari
    Newbiemmer
    • Mar 2012
    • 20
    • Ylivieska

Ongelmia keskuslukituksen kanssa.

Nonni. Nyt ois penari saatu muuten kuntoon mutta enää vittuilee keskuslukitus. Avaimella ei saa lukkoja auki, eikä kiinni. Eikä myöskään takakonttia saa avattua muuta kuin lukkopesästä. Kuitenkin auton sisältä "paniikkinapista" lukot menee kiinni, sekä peräkontti aukeaa sisänapista myös.

Avainta olen yrittänyt koodata uudestaan autolle, mutta hanskalokerosta kuuluu vaan naksahdus, sulakkeet on ehjät, mutta mielessä on käynyt että olisiko se se GM joka siellä naksuttelee... Mutta olen myös saanut käsityksen että mikäli GM:n rele on sökönä, niin lukkojen ei pitäis edes reagoida sisänapeista + sisätilan valojen ei tulisi palaa.

Pitänee koittaa vielä koodailla/synkkailla avainta uudestaan autoon, jos vaikka oon kämminy sen jotenkin...

Onko muilla ollu vastaavia kokemuksia?
    Bmw 528
  • mek147
    Bimmer Rookie
    • Jan 2011
    • 42
    • Finland

Onko avain varmasti kunnossa? Jos avaimesta akku tullut tiensä päähän niin tekee juurikin noin, siis olettaen että salmiakkimallinen avain.

Comment

• Bimmer_Henu
      Newbiemmer
      • May 2010
      • 22
      • Helsinki

Itellä kanssa meni ekaks keskuslukituksen kauko-ohjaus. Kaikki sulakkeet oon kattonu, ja koodannu avaimia ja vaikutti onnistuvan valojen vilkkumisesta päätellen. Sitten ovet sai auki/lukkoon etuovesta, nyt ei enää siitäkään. Nyt ainoa jolla saan ovet auki on pelkääjän puolen ovi. Rupee jo pikkuhiljaa vituttaa . Etuoven oviverhoilun purkasin ja öljysin kaikki mahdolliset liikkuvat osat/sähköliittimet muttei auttanut. Pitäs saada kyllä talveks kuntoon ettei tarvii aina nilkkoa myöten penkoissa hyppiä avaamassa ovia kun on auto kadunvarsiparkissa...Onkohan kellään hajua miksei kuskin ovestakaan aukea?
      e39 520i
      ex: e36 325i

Suzuki Bandit
      Toyota Soarer twin turbo

Comment

• ]{ari
        Newbiemmer
        • Mar 2012
        • 20
        • Ylivieska

Originally posted by mek147 View Post
        Onko avain varmasti kunnossa? Jos avaimesta akku tullut tiensä päähän niin tekee juurikin noin, siis olettaen että salmiakkimallinen avain.

Ei ole salmiakkiavain, mut jokatapauksessa vaihoin patterin avaimiin, voiko se tehä noin jos takakontin kahvan mikrotunnistin on rikki, et antaako laittaa ovia lukkoo jos vaikka kontin kahvan nappi on pohjassa tms?
        Bmw 528

Comment

• ]{ari
          Newbiemmer
          • Mar 2012
          • 20
          • Ylivieska

Ongelmat jatkuu...

Olen nyt säätänyt ja värkännyt itteni kippeeks tuon baijerin kanssa. Avaimessa ei oo vikaa, testattu on, kuitenkaan kun ohjelmoin sen uudestaan, ei käytä ovia lukossa...

Itse olen alkanut epäilemään että vika voisi olla kenties:

1) kaukosäätöisen keskuslukituksen vastaanottopuolella

tai

2) Kuskin oven ulkokahvassa, joka on hieman irti etupuolelta. Voisikohan siinä olla jokin sellainen kiva pikkuvika että ovi luulee olevansa auki eikä anna lukita ovia tms.

Patterit avaimeen tosiaan vaihdettu ja takakontin kahva vaihdettu ja johtosarjaa kolvattu ja vitutukseen juotu ja mitähän kaikkea...
          Bmw 528

Comment

• _Rontti
            BTCF Member
            • Sep 2008
            • 1192
            • Raahe

ootko kattonu kaikki sulakkeet? oven mikrokytkin rikki? kokeile säätää sitä korissa kiinni olevaa palasta jos auttas?
            -Raahe connection-
            E39 LeMans BlueM5
            E60 530da M-spört mod. Black sapphire metallic
            E39 523i Montrealblau
            E34 DiamantSchwartz 535i
            Vikakoodin lukua ja remontteja raahen seudulla

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢