Announcement

Collapse
No announcement yet.

vieras esine imukanavassa m57 koneessa!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • ratomi
    Bimmer Rookie
    • Apr 2009
    • 116
    • kuusamo

vieras esine imukanavassa m57 koneessa!!!

Kävi sitten niin että suuttimen vaihdon yhteydessä tippui ehkä yhteen imukanavaan kanteen imusarjan kiinnityspultin alta se kuminen holkki jossa on rikka kiinni tai ainakaan sitä ei mistään löytyny monen tunnin etsimisen jälkeen.....

Onko nuo kannessa olevat imukanavat yhteydessä toisiin kun oli tarkoitus yrittää ottaa se pois niin että päällä olevasta kanavasta kompuralla painetta ja alimasta samalla imurilla imeä jos sais sen niin pois sieltä

Ja sit onkohan se mahdollista että se sopis menemään männän päälle asti eli kuin paljon tuossa koneessa aukeaa venttiilit enimmillään?
  • ARDler
    Bimmer Rookie
    • Aug 2012
    • 146
    • Pori

peljästyin itse samaa kun otin egr läppiä pois kysyin bemarin huollosta että onko mahdollista että tippuu männän päälle. ne sano et jos huono tuuri käy niin voi tippua männän päälle. itse tongein imukanavaa imuletkulla (saatanan tehokkaaseen imuriin semmonen letku roudariteipillä kiinni joka mahtuu imukanavaan ja sillä haistella ja tunnustella, en löytänyt mitään joten testasin itse että onko se oikesti mahdollista. ohkaseen siimaan yksi holkki kiinni ja tiputin imukanavaan ei menny kuin siihen mutkaan asti imukanavassa. joten mottikasaan ja testiä.

sori jos on sekanen viesti . kannattaa jostain kysyä "siimakameraa" jos haluaa varmuuden ettei siellä ole mitään.
    E38 730i -95

Comment

• Rocla
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2002
      • 7692
      • Kajaani

Pohjamuovin päältä se lopulta löytyi minun autostani

Meinasi vituttaa etsiessä.
      Olli.

Comment

• ARDler
        Bimmer Rookie
        • Aug 2012
        • 146
        • Pori

itse etein 2h myös konehuoneesta pohjamuovien päältä autoa heiluteltii nosturilla, ei löytyny ja sit pari tuntia imukanavista. 5000km takana ei vielä ilmaantunut koneeseen mitää isompaa . siellä on niin paljon kaiken näköstä tinketankelia mihin voi mennä piilohon
        E38 730i -95

Comment

• NAL-E
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2010
          • 249
          • Kiuruvesi

Multa löytyi takapyörän takaa seuraavana päivänä, toki oli jo uus paikallaan imukanavien perusteellisen magneettitonkimisen jälkeen, kyllähän tuo silti lisäs mielenrauhaa että se löyty...
          E91 325d -07
          Ex: E39 530daT -00

Comment

• Clavurion
            BTCF Member
            • Feb 2005
            • 9138
            • Oulu

Kokemuksesta voin sanoa, että äärimmäisen epätodennäköistä, että se päätyisi imukanavaan niin, ettei näkyisi. Jos epäilyttää niin voi tosiaan imurin päähän liittää vaikka 16 mm haitariputkea ja kokeilla sillä imaista kanavista. Ylä- ja alakanava päätyvät omille imuventtiileilleen, eli ovat yhteydessä vain, kun imuventtiilit ovat auki.
            E39 530dA -02 M-Sport
            E53 X5 3.0dA -06 Sport
            * Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
            Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎