No niin tuli tutkittua tuota omaa 530d laitosta hieman.
Eli vedot hieman hukassa ja tuota maffia ihmettelin hiukan. Maf varaosanumero on 0928400468 eli lukemani perusteella uudempi malli vanhaan -314 loppuiseen verrattuna ja vaatii ilmeisesti dde softan päivityksen.
Inpalla kattelin ton dde purkin tietoja ja siellä lukee seuraavaa
Date of production 28.02.03
Software number 7789482
Assembly number 7789481
Jossain näissä ilmamassamittaria käsittelevissä viestiketjuissa oli juttua tosta assemblynumberista ja ilmeisestikin toi -481 loppuinen on vanha softaversio:think
Elikkäs onko nyt niin että tohon kiesiin on joku edellinen omistaja vaihtanut uudemman mallisen imm ja jättänyt dde softan päivittämättä ja siksi auto temppuilee?
Kumminkin tossa on jotain hämärää kun auto on 2000 vuosimallia ja toi production date on 03.
Livedata näyttää seuraavaa.
tyhjäkäynnillä soll air mass 310 ja ist air mass seilaa 410-440
kierroksia kun nostaa noin 1700 niin ist air mass menee yli viidensadan
Noin 2500 kiekoilla menee soll air mass myös yli viiteen sataan
Eikös tuo soll air mass ole ohjelman pyynti? Mikä siihen vaikuttaa kun kerta sekin menee ulos asteikosta?
Mutta voiko tuo pyynnin ja todellisen ero silti johtua päivittämättömästä softasta?
Eli vedot hieman hukassa ja tuota maffia ihmettelin hiukan. Maf varaosanumero on 0928400468 eli lukemani perusteella uudempi malli vanhaan -314 loppuiseen verrattuna ja vaatii ilmeisesti dde softan päivityksen.
Inpalla kattelin ton dde purkin tietoja ja siellä lukee seuraavaa
Date of production 28.02.03
Software number 7789482
Assembly number 7789481
Jossain näissä ilmamassamittaria käsittelevissä viestiketjuissa oli juttua tosta assemblynumberista ja ilmeisestikin toi -481 loppuinen on vanha softaversio:think
Elikkäs onko nyt niin että tohon kiesiin on joku edellinen omistaja vaihtanut uudemman mallisen imm ja jättänyt dde softan päivittämättä ja siksi auto temppuilee?
Kumminkin tossa on jotain hämärää kun auto on 2000 vuosimallia ja toi production date on 03.
Livedata näyttää seuraavaa.
tyhjäkäynnillä soll air mass 310 ja ist air mass seilaa 410-440
kierroksia kun nostaa noin 1700 niin ist air mass menee yli viidensadan
Noin 2500 kiekoilla menee soll air mass myös yli viiteen sataan
Eikös tuo soll air mass ole ohjelman pyynti? Mikä siihen vaikuttaa kun kerta sekin menee ulos asteikosta?
Mutta voiko tuo pyynnin ja todellisen ero silti johtua päivittämättömästä softasta?
Comment