Korkeussäädön tarkistus ei toimi kun laittaa valot päälle.
Autossa on LCM IVB mit man. LWRj, oka on INPA:n mukaan koodattu v. 2005 ja viimeisimmällä osalistasta löytyneellä ohjelmoidun boxin osanumerolla, eli varmaankin vaihdettu. Xenon valot ei kuitenkaan aina syttyneet.
Muuttelin PA softalla xenonit ja autom. korkeudensäädöt päälle, nyt xenonit toimii, mutta korkeudensäätö ei. Jos laitan Bi-xenon option päälle, niin korkeudensäätö tarkistus TOIMII kun laittaa pitkät päälle! mutta erroria tulee HVAC anturin kytkennästä. INPA näyttää että HVAC jännite on ok, etu anturi on vaihdettu, taka-anturin liitin puhdistettu, eikä INPA anna sille mitään arvoa.
Miten taka-anturin viallisuus ilmenee?
Pitäiskö se etu anturille menevä johto kuitenkin mitata, jos olis poikki, mitä sieltä pitäisi tulla, kaikista piuhoista joku vaste?
Valonsäätötangot on ehjät.
Ilman Bi xenon optiota ei tule erroria, eikä autossa ole Bi-xenoneita. Nyt kun minusta autossa oleva konfiguraatio (Xenon+HVAC ja korkeudensäädön kolme ruksia on päällä, niin ei tule virheitä, mutta korkeudensäädön tsekkausta ei tule).
Olisin koodannut LCM:n WinFPK:lla, kun onnistuin sillä jo koodaamaan, mutta sieltä ei löytynytkään LCM:ää.
Oon ladannut sinne E39:n sd_dates tiedostot.
Yritin myös palauttaa LCM:n tehdasasetuksille PA softalla, mutta tuli joku virhe.
Auttaisiko jos syöttäisi uuden koodin (indexin) Progmanilla, tosin LCM:ssä on jo uusin softa 2001:lle (61356961141), tosin 2003:een olis 61356961142, onkohan toi 2 juuri LCM IVB:lle?
Kaverin samanikäisessä E39:ssä nimittäin on LCM III.
NCS expertillä muuttaisi asetuksia?
Vaihtaisi LCM:ltä LRA:lle menevän piuhan paikkaa pitkiltä lyhyille ja laittaisi Bi-xenoni option päälle?
Autossa on LCM IVB mit man. LWRj, oka on INPA:n mukaan koodattu v. 2005 ja viimeisimmällä osalistasta löytyneellä ohjelmoidun boxin osanumerolla, eli varmaankin vaihdettu. Xenon valot ei kuitenkaan aina syttyneet.
Muuttelin PA softalla xenonit ja autom. korkeudensäädöt päälle, nyt xenonit toimii, mutta korkeudensäätö ei. Jos laitan Bi-xenon option päälle, niin korkeudensäätö tarkistus TOIMII kun laittaa pitkät päälle! mutta erroria tulee HVAC anturin kytkennästä. INPA näyttää että HVAC jännite on ok, etu anturi on vaihdettu, taka-anturin liitin puhdistettu, eikä INPA anna sille mitään arvoa.
Miten taka-anturin viallisuus ilmenee?
Pitäiskö se etu anturille menevä johto kuitenkin mitata, jos olis poikki, mitä sieltä pitäisi tulla, kaikista piuhoista joku vaste?
Valonsäätötangot on ehjät.
Ilman Bi xenon optiota ei tule erroria, eikä autossa ole Bi-xenoneita. Nyt kun minusta autossa oleva konfiguraatio (Xenon+HVAC ja korkeudensäädön kolme ruksia on päällä, niin ei tule virheitä, mutta korkeudensäädön tsekkausta ei tule).
Olisin koodannut LCM:n WinFPK:lla, kun onnistuin sillä jo koodaamaan, mutta sieltä ei löytynytkään LCM:ää.
Oon ladannut sinne E39:n sd_dates tiedostot.
Yritin myös palauttaa LCM:n tehdasasetuksille PA softalla, mutta tuli joku virhe.
Auttaisiko jos syöttäisi uuden koodin (indexin) Progmanilla, tosin LCM:ssä on jo uusin softa 2001:lle (61356961141), tosin 2003:een olis 61356961142, onkohan toi 2 juuri LCM IVB:lle?
Kaverin samanikäisessä E39:ssä nimittäin on LCM III.
NCS expertillä muuttaisi asetuksia?
Vaihtaisi LCM:ltä LRA:lle menevän piuhan paikkaa pitkiltä lyhyille ja laittaisi Bi-xenoni option päälle?