Eli kertokaa nyt aasille kun on tuo auto merkkinä vähä uus meikäliselle niin kun startatessa, mittaristos on niitä ilmeisesti "tarkistusvaloja" (7kpl vihreitä), niin mulla ei syty kun 5kpl niitä valoja että mistähän tuo kertoo...?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 tarkistusvalot?
Collapse
X
-
Originally posted by marcus_108 View PostEli kertokaa nyt aasille kun on tuo auto merkkinä vähä uus meikäliselle niin kun startatessa, mittaristos on niitä ilmeisesti "tarkistusvaloja" (7kpl vihreitä), niin mulla ei syty kun 5kpl niitä valoja että mistähän tuo kertoo...?
Nämä ledit kertovat sinulle milloin auto olisi hyvä huoltaa. Viimeistään keltasen merkkivalon kohdalla on hyvä suorittaa huolto. Punaiset merkkivalot ilmaisevat huoltoajankohdan jo menneen yli(tai huoltovaloja ei ole nollattu).- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
-
-
Originally posted by marcus_108 View PostEli kertokaa nyt aasille kun on tuo auto merkkinä vähä uus meikäliselle niin kun startatessa, mittaristos on niitä ilmeisesti "tarkistusvaloja" (7kpl vihreitä), niin mulla ei syty kun 5kpl niitä valoja että mistähän tuo kertoo...?
Ohjekirjasta näet symbolimerkityksetVikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Kyseessä on huoltotarpeenilmaisin. Käyttöohjekirjasta löytyy tuosta lisää: http://www.saunalahti.fi/~lkant/bmw_..._fin/1_030.jpg
Eli ledejä on 5kpl vihreitä, 1kpl keltaisia ja 1kpl punaisia.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
-
No kun siinähän se hauskuus onkin kun mun käyttöohje kirjanen on ranskaksi ja vähän huonosti toi pantonki maan kieli taittuu, mut joo eli mulla siis palaa nyt se oikee määrä valoja kun palaa ne 5 vihreää ja huollot on juuri tehty.Saab 9-5 2.3T Stw -05 RE85
Ford Mondeo 1.8 Stw -01
Ex:
E39 523i touring -99
Opel kadett E 1.6 -89
Seat Toledo 1.8 -92
Toyota corolla Lb 1.6 -87
Vw passat farkku 1.8 -99
Comment
-
Comment