Hyvää iltaa arvoisat ystävät, juuri 18 täyttänyt ja ajokortin samana päivänä saanut poikani on korjannut kyseisen auton katsastuskuntoon, mutta eräs haaveri sattui kun sähköjä & vikakoodeja viimeisteli.
Mittaripaneelin kun irroitti niin oikeanpuolisesta multi-liittimestä irtosi 3 johtoa eikä hän nyt uskalla arvata mihin nastoihin ne pitää tryykätä, asiaa hämmentää se että mittaristossa/liittimessä 8 vapaata paikkaa, mutta johtoja siis vain 3.
Nämä kyseiset johdot kuuluvat mahdollisesti olla noin 20-23 numeroiduissa paikoissa, muta tätä en ymmärrä täysin kun itse olen 800kilometrin päässä kännykän turvin ja samalla sanoo että on 8 vapaata nastaa..
Johtojen värit siis ovat:
-vihreä
-punainen
-harmaa/punainen
MIHIN nastoihin nämä kuuluu liittää?
huomenna klo 9 olis rekisteröintikatsastus...
jos tietoa niin voi laittaa pojalle suoraan [email protected] ja olemme tämänkin jälkeen yhteyksissä, esim. palkkion merkeissä.
huomma tuossa sp-osoitteessa makuuviiva volvo-sanan jälkeen.
Mittaripaneelin kun irroitti niin oikeanpuolisesta multi-liittimestä irtosi 3 johtoa eikä hän nyt uskalla arvata mihin nastoihin ne pitää tryykätä, asiaa hämmentää se että mittaristossa/liittimessä 8 vapaata paikkaa, mutta johtoja siis vain 3.
Nämä kyseiset johdot kuuluvat mahdollisesti olla noin 20-23 numeroiduissa paikoissa, muta tätä en ymmärrä täysin kun itse olen 800kilometrin päässä kännykän turvin ja samalla sanoo että on 8 vapaata nastaa..
Johtojen värit siis ovat:
-vihreä
-punainen
-harmaa/punainen
MIHIN nastoihin nämä kuuluu liittää?
huomenna klo 9 olis rekisteröintikatsastus...
jos tietoa niin voi laittaa pojalle suoraan [email protected] ja olemme tämänkin jälkeen yhteyksissä, esim. palkkion merkeissä.
huomma tuossa sp-osoitteessa makuuviiva volvo-sanan jälkeen.
Comment