Se vaan on outoa jos auto alkoi pelaamaan sillä vanhallakin suuttimella:think
Meikäläistäkin kiinnostaa ne korjausarvot ennen remonttia. Meinaan mulla on kans se vikana että rynkyttää välillä, mutta korjausarvot on suht tasaiset ja paluuvuodoissakaan ei ole suuttimien kesken juuri eroja, kulkee normaalisti ja silti vaan välillä hävettää seistä valoissa ku bemari käy kun kansivikanen taunus
e70 X5 40d -11
ex e39 530D touring -00
ex e39 TDSa touring -99
Nyt olis viikonpäivät autolla ajettu ja ei vielä ainakaan ylimääräisiä "rynkyttelyjä" ole ilmennyt, olisiko tosiaan ollu sit liittimissä häikkää kun tommonen ihme parantuminen tuli tuossa remontissa. :think
näillä mennään:
Bmw e46 320d
Suzuki Hayabusa 1300R
Ex:
Volvo XC70 D5 AWD -10
Volvo V70 D5 -02
Volvo V70 T5 -98
VW Taro 2.4D -90 about 80hv
BMW E39 530dat -02 Powered by Rica 225hv/530Nm
-----------------------------
Nyt olis viikonpäivät autolla ajettu ja ei vielä ainakaan ylimääräisiä "rynkyttelyjä" ole ilmennyt, olisiko tosiaan ollu sit liittimissä häikkää kun tommonen ihme parantuminen tuli tuossa remontissa. :think
Ei olisi ensimmäinen.
- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Nyt olis viikonpäivät autolla ajettu ja ei vielä ainakaan ylimääräisiä "rynkyttelyjä" ole ilmennyt, olisiko tosiaan ollu sit liittimissä häikkää kun tommonen ihme parantuminen tuli tuossa remontissa. :think
Jättikö vikakoodeja suuttimilta?
e70 X5 40d -11
ex e39 530D touring -00
ex e39 TDSa touring -99
Mitkä ovat vielä normaaleja korjausarvoja tuollaiselle 2006 malliselle 320da:lle.
Itsellä tyhjäkäynti rynkyttää lämpimänä ja korjausarvot ovat inpalla katsottuna kaikissa n.-0.5 paitsi kakkosessa +2.
Onko tulossa suuttimen vaihto vai onko vika kuitenkin jossain muualla?
BMW F11 520da -12
EX: BMW E91 320da -06
EX: BMW E46 330dt -02
EX: BMW E36 325I -92
Comment