Announcement

Collapse
No announcement yet.

onko kukaan asentanut 39n lukkoperän?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • e30_M-tech1
    BTCF Member
    • Jan 2011
    • 340
    • Tampere

    onko kukaan asentanut 39n lukkoperän?

    Joku ainakin höpissyt,ettei niihin saa lukollista perää mutta tässä yks linkki:http://www.modificars.fi/product_search.php

    eikä taida olla ihan rakettitiedettä asentaa itse:think
    Nykyiset:e39 530i & e36 325
    ---------------------------------------------------
    Exät:
    vw golffi
    e46 328 -00
    e30 320 -87
    e30 325 -83
    e36 325 -91
    e36 328 -98
    e30 325 M-tech1 -87
  • SaQwa
    Bimmer Fanatic
    • May 2009
    • 545
    • kempa

    #2

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10941
      • Joensuu

      #3
      Originally posted by e30_M-tech1 View Post
      Joku ainakin höpissyt,ettei niihin saa lukollista perää mutta tässä yks linkki:http://www.modificars.fi/product_search.php

      eikä taida olla ihan rakettitiedettä asentaa itse:think
      Miksi ei saisi? Tehtaalta ei ole ollut muissa kuin M5, ei edes lisävarusteena.
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • Supra^
        BTCF Member
        • Jul 2005
        • 5150
        • ᶛᶛᵻᶰᶛ˄

        #4
        Originally posted by e30_M-tech1 View Post
        Joku ainakin höpissyt,ettei niihin saa lukollista perää mutta tässä yks linkki:http://www.modificars.fi/product_search.php

        eikä taida olla ihan rakettitiedettä asentaa itse:think
        Linkkisi ei toimi, E39:iin saa mm. quaifea sekä wavetraciä, quaifeja on foorumilaisten toimesta asennettukin.
        Itse vaihtaminen on, noh... vaihtamista.
        Musti 8HP
        Nokivasara M47
        TeiniCoupé DCT
        E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo

        Ex:
        E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i

        Comment

        • jukkae
          Bimmer Enthusiast
          • Apr 2006
          • 3506
          • 70800

          #5
          Itellä on m62b44 jatkona m5 lukko tuolla mutta ex omistaja asentanu eli en tiedä mitä kaikkea vaatii lisäks. Eli tämän postauksen tietoarvo on pyöreä nolla

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            #6
            Originally posted by e30_M-tech1 View Post
            Joku ainakin höpissyt,ettei niihin saa lukollista perää mutta tässä yks linkki:http://www.modificars.fi/product_search.php

            eikä taida olla ihan rakettitiedettä asentaa itse:think
            Pitää saada hammaskosketukset momentit yms. kohdilleen.

            Muuten on kohta aika äänekäs perä.

            Comment

            • bear3
              Bimmer Rookie
              • Jul 2008
              • 131
              • laitila

              #7
              no joo ei kyl oo rakettitiedettä,omaani laitettiin kaverin kaa quafin "lukko"n.vuosi sitten,se oli koneistettu mitoiltaan täsmälleen alkuperäisen mittoihin,eli ei ku paikal ja tarkastettiin varoix hammaskosketus-ok,ja ei huuda.ja auto ol 530da 2000,lukko tuli race performancelta
              "itse tein...siksi hyvä "

              e91 330xd 2007

              Comment

              • -KK-
                Bimmer Fanatic
                • Jul 2005
                • 265

                #8
                Mulla on ollut nyt 50tkm ajan Quaifen perä E39 540iA:ssa ja on toiminut hyvin ilman mitään ongelmia. Tarjoaa tosi hyviä vetopitoja verrattuna ilman. Kaikilla keleillä. Märällä asfaltilla ja liukkaalla jäisellä tiellä sekä lumessa.

                Ite ajelen normaalisti luistonestot ynnämuut päällä aina kun ne toimii tehokkaasti. Myös Quaifen kanssa hyvin yhteen. Mutta joskus kokeillessa ilman luistonestoja molemmat takapyörät sutii verrattuna vakioperällä, jolloin vain toiselle renkaalle meni veto. Tämän huomaa helposti kun Quaifen kanssa perä lähtee vetämään sivulle jos takarenkaita sudittaa paikaltaankin lähtiessä. Niinkuin lukkoperällä siis tapahtuukin. Mutta auto eteneekin myös sitten tehokkaasti.

                Edelliseen liittyen oli tässä viikon ajan jännät paikat talvikeleillä kun hajosi yksi abs anturi ja silloin bemu tiputti luonnollisesti kaikki siihen liittyvät apujärjestelmät pois päältä. ABS, DSC. Piti ajella skarppina, etenkin kaasun kanssa, mutta itseasiassa ei ollut mitään ongelmia kun oli hyvät talvirenkaat alla. Ei yhtään vaaratilannetta vaikka tuossa myräkässäkin tuli ajettua. Cruisea en käyttäny kun tuppaa tarjoamaan aika paljon voimaa renkaille ja saattaa silloin sutastakin. Tuollasessa luistavassa tilanteessa vakioperä olisi turvallisempi, koska toisen renkaan sutiessa toisella on pitoa joka vakauttaa merkittävästi. Tämän olen huomannutkin kun siis vertailin.

                Mutta erittäin hyvä toi perä on kyllä. Tarjoaa rahalle vastinetta.

                Comment

                Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎