Hukkasin sen spagetti kooderin linkin nii en oo päässy kattomaan mistä piuhasta mitäkin tulee, mutta nyt lyhyesti, ews laatikosta jää virtojen laitossa naksahdus kuulumatta ja starttiasennossa ei tee mitään, sitten ku naks kuuluu tavalla tai toisella (lyömällä, huutamalla, puremalla) niin starttaa vittuilematta. Vaihteenvatsimelta tulee naks oikein, muita piuhoja en oo jaksanu lumisateessa tai pakkasessa tutkia, eikä oo ollu tuota kaavioo ees, ja kuitenni sen käyntiin saa ja on saanu jonku 300kertaa kun on temppuillu. Vikakoodia antaa ajonestossa ja dissillä oli jossain täpissä engine start not possible, en muista missä.
Uusitaan kysymys. Saisko jossain tv huollossa tuosta ews laatikosta mitään irti, eli mittailla komponentit ja juotokset vai onko ne arvot niin salaisia? Uuniin tuon varmaan laitan kohan jaksan, korjaantuhan tuo läppäriki siellä ja särkyy jos särkyy, rikki se o nytkin.
Liittyykö virtalukonpohja ajonestoon ees mitenkään? Kun naks ei kuulu ei auto lähe hyppyvirralla käyntiin. Pitääpä huvikseen kokeilla lauantaina lähteekö sittenku kuuluu.
Jepa. Ainakin se pelaa sillai kun kaivaa sirun pois avaimesta ja tuo virtapäällä lähemmäs rinkulaa, tulee se naks, silloinku se on tullakseen. Joskus toimii viikon, joskus ei kokonaista päivääkään.
Miten teidän ajonestot oireilee? Taitaa oikea vika olla virtaluko pohjassa.
Mulla käy silleen et ku kääntää avainta nii virrat ja muut härpäkkeet menee päälle mut ei starttaa. Venailee jonku 5min - 1h ni sit lähtee käyntiin. ihme juttu
Mulla käy silleen et ku kääntää avainta nii virrat ja muut härpäkkeet menee päälle mut ei starttaa. Venailee jonku 5min - 1h ni sit lähtee käyntiin. ihme juttu
Mulla teki samaa, korjaantui virtalukonpohjan vaihdolla. Jos ei vikakoodien luku kerro vian olevan ajonestossa, se on silloin jossain muualla.
Tämä se oli kun ekaa kertaa luin koodeja tuosta. Sitten uusiutunut aina kun ei lähteny käyntiin, nuo frequency, drehmo, kuhlmitte ja betrieb kohtien luvut vaan vaihtuu. Dissillä en muista mikä se kohta oli, voiskai sitä lauantaina kattoo jos vika sattuu päälle eikä oo kylmä ulkona, van tuo mini släbäri ei mee ku 800x600 resoluutioon nii jääpi osa dissistä näytön ulkopuolelle, saa nähä toimiiko sillä ees.
Ainiin kävin köhköh merkkiliikkessä, en ite van kaveri haki ämmä kolmoseen osia, nii siinä sivussa. No kysyin tuota hommaa nii sano että voipi olla jos apuvirtaa on otettu ja annettu paljon. n.200e oli vaihto arvio, tuommoselle rahallekki oisi parempaa käyttöö ja alla ku ois f10 ja vastaava vika nii hintalappu ois 2000e. Eipä tee uusia autoja mieli ei...
Kohan löydän sen spagetti kooderi homman ja kattelen, leikkaa ja liitä menetelmällä toimiiko naksahus, mistä piuhoista. Jos ylin heppu löydät jonku vaikka venäläisen ohitussysteemin nii paa privaa, eipähän tarvii rassata turhaan, tai vaihtaa jotain ***vetin hienoo johtosarjaa jollasta 200d meisseli eijoo nähnykkään...
Ainiin ja avain kun on starttaus asennossa, ja ei sano mitään, niin tekee temput ews laatikolle, avain edelleen startti asennossa, niin alkaa starttaamaan ja käynnistyy. Eli avain koko operaation ajan startti asennossa.
Comment