Ajettu 167 tkm, tulpat vaihdettu 120 tkm. Auto seisoi viikonlopun yli ja maanantaiaamuna 30 min lohkolämmityksen jälkeen käynnistyi normaalisti, mutta hetken päästä syttyi moottorin vikavalo ja alkoi käydä epätasaisesti tyhjäkäyntiä n. 500 RPM. Ei poistunut 35 + 35 km ajon jälkeen. Illalla irroitin kaikki puolat ja mittasin kahden alimmaisen nastan väliltä 1,1 ohm kaikista puolista. Tulpan koskettimen ja liittimen nastojen väliltä en saanut vastusarvoa mitattua. Hiukan öljyä oli muutaman tulpanreiän pohjalla, mutta ei erityisen likaisen näköisiä. Kierroksia ottaa normaalisti ja tuntuisi käyvän yli 1500 RPM ihan normaalisti. Kulutus mittarin mukaan normaali. Onko kellään hyviä arvauksia viasta, vai pitääkö koodit käydä lukemassa? Itse mietin olisiko joku tulppa mennyt. Kiitokset etukäteen, joululoma painaa päälle ja korjaamoille ei taida enää saada. Uskaltaako tuolla muuten ajella? Ja kokeilin myös ottaa maffin johdon irti, ei vaikuttanut mitään. Käytin myös jokaisen tulpanjohdon irti yksitellen ja käynnistin, mutta jokaisen kohdalla tuntui käynti huononevan.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
520i -03 käy epätasaisesti tyhjäkäyntiä
Collapse
X
-
Originally posted by Fjord View PostAjettu 167 tkm, tulpat vaihdettu 120 tkm. Auto seisoi viikonlopun yli ja maanantaiaamuna 30 min lohkolämmityksen jälkeen käynnistyi normaalisti, mutta hetken päästä syttyi moottorin vikavalo ja alkoi käydä epätasaisesti tyhjäkäyntiä n. 500 RPM. Ei poistunut 35 + 35 km ajon jälkeen. Illalla irroitin kaikki puolat ja mittasin kahden alimmaisen nastan väliltä 1,1 ohm kaikista puolista. Tulpan koskettimen ja liittimen nastojen väliltä en saanut vastusarvoa mitattua. Hiukan öljyä oli muutaman tulpanreiän pohjalla, mutta ei erityisen likaisen näköisiä. Kierroksia ottaa normaalisti ja tuntuisi käyvän yli 1500 RPM ihan normaalisti. Kulutus mittarin mukaan normaali. Onko kellään hyviä arvauksia viasta, vai pitääkö koodit käydä lukemassa? Itse mietin olisiko joku tulppa mennyt. Kiitokset etukäteen, joululoma painaa päälle ja korjaamoille ei taida enää saada. Uskaltaako tuolla muuten ajella? Ja kokeilin myös ottaa maffin johdon irti, ei vaikuttanut mitään. Käytin myös jokaisen tulpanjohdon irti yksitellen ja käynnistin, mutta jokaisen kohdalla tuntui käynti huononevan.F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by Fjord View Postpitääkö koodit käydä lukemassa?
Originally posted by Fjord View Postjoululoma painaa päälle ja korjaamoille ei taida enää saada.Kokeilemalla se selviää...
Comment
-
Comment