kertokaas vinkkejä jos jollain tulee mieleen, isällä 525d E39 ja ongelmana on nyt ollu etenevässä määrin että kun auton laittaa tulille ja lähtee ajamaan putkesta tulee harmaata savua ja erittäin runsaasti... kun autolla on ajanut jonkin aikaa savutus lakkaa mutta mikäli auto käy tyhjää jonkun aikaa alkaa se taas
savu haisee kitkerälle ja viittaa jäähdytinnesteeseen jota on alkanut häviämään etenevässä määrin.
Silti auto kulkee normaalisti, lähtee käyntiin hyvin ja öljyt/vedet on omissa kierroissaan. Autoa ei ole rääkätty saatikka sammutettu kovemmasta ajosta...
Oireet voi tietty viitata kansipahviin taikka kanteen muuten mutta toisaalta luulis oireilevan käynnistyksissä ja lämpöjen heittelevän.
Voisiko toi EGR:rän palikka missä on EGR termari kiinni niin vaikka olla syöpynyt puhki jolloin jäähdytinnestettä pääsisi imupuolelle tai onko imusarjassa nestekiertoa itsessään?
savu haisee kitkerälle ja viittaa jäähdytinnesteeseen jota on alkanut häviämään etenevässä määrin.
Silti auto kulkee normaalisti, lähtee käyntiin hyvin ja öljyt/vedet on omissa kierroissaan. Autoa ei ole rääkätty saatikka sammutettu kovemmasta ajosta...
Oireet voi tietty viitata kansipahviin taikka kanteen muuten mutta toisaalta luulis oireilevan käynnistyksissä ja lämpöjen heittelevän.
Voisiko toi EGR:rän palikka missä on EGR termari kiinni niin vaikka olla syöpynyt puhki jolloin jäähdytinnestettä pääsisi imupuolelle tai onko imusarjassa nestekiertoa itsessään?
Comment