Eli jouluvapailta olin tulossa takasin kotiin niin parin sadan kilometrin jälkeen yhtäkkiä tuikkas pari kertaa laturin valoa ja lämmöt nous tappiin. No ramppiin pysähtyminen ja pelti auki, niin heti huomasin että alavesiletku oli irti koneen päästä. Kiinnitin uudestaan ja kaadoin nesteitä ja koitin ilmailla muttei vieläkään toimi vaan nostaa lämpöjä kun ajaa. Nesteet lähti kiertämään lämppäriin ja nestette meni melkein kahdeksan litraa lisää. Kenelläkään hajua että mistä johtuu että letku kalahtaa irti. Itsellä jo toinen kerta kun näin käy, edellisen kerran toissa syksynä sylki yläletkun liitoksesta nesteet pihalle. Silloin sain ilmaamalla auton kuntoon.
Kenelläkään muulla käynyt samanlailla? Entäs ilmaaminen, kuinka pitkään siitä ilmausruuvista höyryä/kuplia on tarkotus valutella pois ennenkuin pitäs olla kunnossa? Itse ilmannut m50-koneita n. 4 kertaa mutta silti tuntuu ettei muista/osaa tehdä sitä kunnolla.
On nää perkeleitä koko autot välillä, ei hymyilyttänyt kun olin n.70km päässä kotoa 23 aikaan illalla lumisateessa auto paskana rampissa
Onneks on kavereita jotka on palveluksia velkaa.
Kenelläkään muulla käynyt samanlailla? Entäs ilmaaminen, kuinka pitkään siitä ilmausruuvista höyryä/kuplia on tarkotus valutella pois ennenkuin pitäs olla kunnossa? Itse ilmannut m50-koneita n. 4 kertaa mutta silti tuntuu ettei muista/osaa tehdä sitä kunnolla.
On nää perkeleitä koko autot välillä, ei hymyilyttänyt kun olin n.70km päässä kotoa 23 aikaan illalla lumisateessa auto paskana rampissa

Onneks on kavereita jotka on palveluksia velkaa.
Comment