Moi !
Pitäisi ruveta vaihtamaan vauhtipyörää / kytkintä, ja oon ymmärtänyt ettei tuollainen vakio kaksoismassa kestä kauaa yli 500nm vääntöjä. Onko olemassa jotain reseptiä, esim vanha vauhtipyörä muutettaisi kiinteäksi koneistamolla, ja jostain jousitettu kytkinlevy ja tähän sopiva asetelma? Tarkoitus viedä siis auto kytkinremontin jälkeen ohjelmoitavaksi, ja lähelle 500nm on kuulemma ihan realistinen luku. Vai onko tähän kytkinasiaan olemassa jotain valmista kestävää pakettia?
Pitäisi ruveta vaihtamaan vauhtipyörää / kytkintä, ja oon ymmärtänyt ettei tuollainen vakio kaksoismassa kestä kauaa yli 500nm vääntöjä. Onko olemassa jotain reseptiä, esim vanha vauhtipyörä muutettaisi kiinteäksi koneistamolla, ja jostain jousitettu kytkinlevy ja tähän sopiva asetelma? Tarkoitus viedä siis auto kytkinremontin jälkeen ohjelmoitavaksi, ja lähelle 500nm on kuulemma ihan realistinen luku. Vai onko tähän kytkinasiaan olemassa jotain valmista kestävää pakettia?
Comment