Terve!
370 tkm ajettu 1998 523iA bimmeri alkaa olemaan valmis paalattavaksi vai mitä meinaatte...Siis perinteinen tapahtui eli lämmöt meni tappiin. Tämän jälkeen täydensin vettä paisuntasäiliöön jonka jälkeen kävi lämmöt kerran punasella. Jäähdyttelyn jälkeen ajelinkin sitten taas 1500km suu messingillä ja käytin auton huollossa. Sitten halvetti alkoi jälleen. Nyt ei lämmöt pysy kurissa enää millään. Kolme tuntia ilmasivat AD-autohuollossa järjestelmää mut eipä auttanu ei. Aina lämpiää ja nesteet katoaa. Vesilätäkköä ei jää alle eli jonnekin katoaa. Öljy näyttää edelleen öljyltä eli sinne ei ainakaan vesi pakene.
Nyt olis sitten mahdollisuuksia vaihtaa vesipumppu ja termari ihan vaan kokeilumielessä. Se kai on siinä 300e pintaan vaihdettuna kun itsellä ei oo mahd rassata pihalla pakkassessa. Kansihan tai pahvi se tod näk on mennyt ja siinä onkin hieman liian kallis remontti tuon hintaiseen autoon.
Pitäiskö kylmästi vaan laittaa paaliin koko vehje vai vielä sitten kuitenkin tehdä jotain? Ei millään raaskisi pois laittaa kun muuten vielä iskussa oleva peli toimivalla steppilootalla ym. Itsellä alla jo 530iA jossa toivon mukaan nää samat jutut ei ihan heti tuu vastaan
370 tkm ajettu 1998 523iA bimmeri alkaa olemaan valmis paalattavaksi vai mitä meinaatte...Siis perinteinen tapahtui eli lämmöt meni tappiin. Tämän jälkeen täydensin vettä paisuntasäiliöön jonka jälkeen kävi lämmöt kerran punasella. Jäähdyttelyn jälkeen ajelinkin sitten taas 1500km suu messingillä ja käytin auton huollossa. Sitten halvetti alkoi jälleen. Nyt ei lämmöt pysy kurissa enää millään. Kolme tuntia ilmasivat AD-autohuollossa järjestelmää mut eipä auttanu ei. Aina lämpiää ja nesteet katoaa. Vesilätäkköä ei jää alle eli jonnekin katoaa. Öljy näyttää edelleen öljyltä eli sinne ei ainakaan vesi pakene.
Nyt olis sitten mahdollisuuksia vaihtaa vesipumppu ja termari ihan vaan kokeilumielessä. Se kai on siinä 300e pintaan vaihdettuna kun itsellä ei oo mahd rassata pihalla pakkassessa. Kansihan tai pahvi se tod näk on mennyt ja siinä onkin hieman liian kallis remontti tuon hintaiseen autoon.
Pitäiskö kylmästi vaan laittaa paaliin koko vehje vai vielä sitten kuitenkin tehdä jotain? Ei millään raaskisi pois laittaa kun muuten vielä iskussa oleva peli toimivalla steppilootalla ym. Itsellä alla jo 530iA jossa toivon mukaan nää samat jutut ei ihan heti tuu vastaan
Comment