525dA -03, e39
alkuperäinen Thermotop Webasto
oireet: webasto lähtee käyntiin, polttaa hetken, jäähdyttää, polttaa, jne.
lämmityslaitteen kennolle menevä letku hieman lämpiää puolen tunnin aikana, kone ei lämpiä, jäähdytysveden lämpötila (salavalikosta) ei nouse.
Tällaista kirjasin inpasta:
tila: Off, akun jännite 12,4V, coolant temp 48F
min: tila: coolant temp:
0min "Glowing 12 " ... 97F
"Pumping fuel 15" ...133F
1min "Pumping fuel 13 "
" Burn out 42 " ...174F
"Burn out 41 " ...183F
2min "Burn out 16 " ...187F
" Cooling 1" ...187F
3min "Waiting state 2 " ...185F
6min " Flame detector query 2" ...154F
7min "Glowing 10" ...145F
8min "Pumping fuel 25 " ...133F
9min "Stabilization time"
"Pumping fuel 14"
"Burn out 51 " ...180F
"Burn out 14 " ...190F
10min "Cooling 3 " ...178F
jne. akun jännite oli minimissään jotakin 11,6V
Lämpötila näkyy siis menevän 190F asti, sitten jäähdyttää n. 130:een.
Tätä toistuu koko puoli tuntia.
Mitään virheilmoituksia ei rekisteröidy.
Ajaessa tila päätyy "Combustion VL":ään, ja lämpötila alkaa nousemaan hitaammin.
Osaisko tuota joku tulkita?
- onko vesipumppu osittain sökö, ettei yksinään jaksa kunnolla kierrättää, mutta koneen ollessa käynnissä vesikierto riittää?
alkuperäinen Thermotop Webasto
oireet: webasto lähtee käyntiin, polttaa hetken, jäähdyttää, polttaa, jne.
lämmityslaitteen kennolle menevä letku hieman lämpiää puolen tunnin aikana, kone ei lämpiä, jäähdytysveden lämpötila (salavalikosta) ei nouse.
Tällaista kirjasin inpasta:
tila: Off, akun jännite 12,4V, coolant temp 48F
min: tila: coolant temp:
0min "Glowing 12 " ... 97F
"Pumping fuel 15" ...133F
1min "Pumping fuel 13 "
" Burn out 42 " ...174F
"Burn out 41 " ...183F
2min "Burn out 16 " ...187F
" Cooling 1" ...187F
3min "Waiting state 2 " ...185F
6min " Flame detector query 2" ...154F
7min "Glowing 10" ...145F
8min "Pumping fuel 25 " ...133F
9min "Stabilization time"
"Pumping fuel 14"
"Burn out 51 " ...180F
"Burn out 14 " ...190F
10min "Cooling 3 " ...178F
jne. akun jännite oli minimissään jotakin 11,6V
Lämpötila näkyy siis menevän 190F asti, sitten jäähdyttää n. 130:een.
Tätä toistuu koko puoli tuntia.
Mitään virheilmoituksia ei rekisteröidy.
Ajaessa tila päätyy "Combustion VL":ään, ja lämpötila alkaa nousemaan hitaammin.
Osaisko tuota joku tulkita?
- onko vesipumppu osittain sökö, ettei yksinään jaksa kunnolla kierrättää, mutta koneen ollessa käynnissä vesikierto riittää?
Comment