Noissa kiinan "Evox-r"ssä on suhteellisen voimakas sininen reunus cutoffin yläreunassa. Tuleeko se linssistä vai mistä?
Edit, esimerkkinä joku random kuva mikä löyty.
Xenon valojen onneton valoteho.
Collapse
X
-
Originally posted by Alfonzo View PostMinkä merkkinen setti kyseessä? Itseä kiinnostaisi laittaa omaan kulkineeseen pitkiin Xenonit, mutta monilla ollut ongelmia jälkiasenteisissa Xenoneissa kun sekoittaa ECUn toiminnan
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BenDilde View PostEikö kukaan siis ole vielä kokeillut näitä uusia, tehokkaita led sarjoja? Lähinnä kiinnostaa että miten polttimon saa umpioon kiinni että se kumitiiviste vielä menee paikalleen? Joissain malleissahan sen jäähdytin murikan saa ruuvattua irti asennusvaiheessa.Ebayssa surffailin ja eteen osui H7 kannalla olevia led polttimoita. Joskus vuosia sitten tullut vanhempaan autoon sumareihin laitettua, mutta nyt eteen osui itselle "uudenmallisia" polttimoita. Eli H7 kannalla olevia led polttimoita jotka ovat valoteholtaan parempia kuin H7 halogeeni. Oma auto siis e60 530d H7/H7
Tuolla on. Itellä samanlaiset Mk7 fiestassa.
Ei vielä pärjää xenonille valotehossa. Halogeeniä paremmat Fiestassa ja v50 volvossa (omasta mielestä).
Leave a comment:
-
-
Eikö kukaan siis ole vielä kokeillut näitä uusia, tehokkaita led sarjoja? Lähinnä kiinnostaa että miten polttimon saa umpioon kiinni että se kumitiiviste vielä menee paikalleen? Joissain malleissahan sen jäähdytin murikan saa ruuvattua irti asennusvaiheessa.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Soininen View PostKokemusta pre että faceliftistä, ja parani huomattavasti 55w 4600k xenon setillä. Itsellä canbus väyläset sytyttimet ja hienosti pelannut kummassakin autossa. Nyt faceliftissä paikallaan samat sytyttimet kun oli jo aikanaan prefacessa, eikä kummassakaan mitään ongelmia ole koskaan ollut.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostSellaista olin miettinytkin, että saisko ne jotenkin vaikka merkattua. Että tietää mihin tiukkuuteen tulee uusi kiinni. Mutta hyvä tietää jos menee noinkin. Mutta ajellaan nyt noilla valtioilla vielä kun vain kesäkäytössä on.
Ja vielä yksi amatöörikysymys. Jos tuota säätöä tekisi juuri noin kuin kirjoitit niin saako noihin suoraan vaan akusta laitettua virran piuhoilla?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by lj123 View PostSellaista olin miettinytkin, että saisko ne jotenkin vaikka merkattua. Että tietää mihin tiukkuuteen tulee uusi kiinni. Mutta hyvä tietää jos menee noinkin. Mutta ajellaan nyt noilla valtioilla vielä kun vain kesäkäytössä on.
Ja vielä yksi amatöörikysymys. Jos tuota säätöä tekisi juuri noin kuin kirjoitit niin saako noihin suoraan vaan akusta laitettua virran piuhoilla?
Mitä testaukseen tulee, ite käytin valoja autossa kiinni ennenkuin laitoin umpion nippuun saakka. Sattu kaikki menemään kerralla kohdalleen ja valojen suuntauksessa ei nyt mitää hämärää ollu. Käytän vielä kyllä amattimiehen näytillä noi valot ettei tarvi kiusata vastaantulijoita vituiks säädetyillä valoilla.
Leave a comment:
-
-
Sellaista olin miettinytkin, että saisko ne jotenkin vaikka merkattua. Että tietää mihin tiukkuuteen tulee uusi kiinni. Mutta hyvä tietää jos menee noinkin. Mutta ajellaan nyt noilla valtioilla vielä kun vain kesäkäytössä on.
Ja vielä yksi amatöörikysymys. Jos tuota säätöä tekisi juuri noin kuin kirjoitit niin saako noihin suoraan vaan akusta laitettua virran piuhoilla?
Leave a comment:
-
-
Kyllä suuntausruuveissa riittää vara, ei niitä niin vituilleen saa laitettua.
Oikeestaan itse vaan laitoin mutterit samaan tiukkuuteen ja välissä oleva siliconirikka jäi sopivasti (samalla tavalla hieman lyttyyn kuin oli vanhalla projektorillakin).
Jos projektori menee vinoon, tms., niin se poikkeaa oem halogeeni-pitkistä ja pitkät näyttää sitten minne sattuu, kun valot suunnattu lyhyiden mukaan. Toki jos jättää oem pitkät pois käytöstä ja käyttää vain Bi-xenonia, niin sitten aivan sama.
Itse suuntasin uuden projektorin niistä halogeenipitkistä. Eli samaan aikaan palamaan h7 pitkä ja Evox-r "pitkänä". Sitten kattelin seinää vasten että hotpointit on oikeissa kohdissa (kattelin useammalta etäisyydeltä seinää vasten että säilyy balanssissa keskenään).
Ajossa/autossa en ole vielä päässyt testaamaan.
Leave a comment:
-
-
Millainen homma tuo projektorin vaihto on. Kahdet umpiot olen purkanut ja koonnut, joten se on helppo homma.
Mutta miten noissa pitäisi tehdä suuntaus projektorin vaihdon jälkeen, ennen kuin laittaa takaisin nippuun. Kun nehän ovat niillä muttereilla kiinni niissä kierretangoissa, niin eikö ne mene helposti miten sattuu jos ei jotain suuntausta tee?
Kun niissä umpion ulkopuolella olevissa säätöruuveissa on kuitenkin rajallinen säätövara. Ei kai niiden varaan voi kaikkea laskea?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by BenDilde View PostOnko kukaan laittanu pitkiin xenoneja? Pimeällä ei ole koskaan liikaa valoa, mutta ei huvittaisi mitään ämpärejä keulalle asentaaEli onko se kaukovalon heijastin sellainen että xenoneilla parantuisi huomattavasti?
Jos sullakin facelift valot niin en voi kun suositella nuita evox-r bi xenon projektoreita siihen kaveriksi. Lyhyiden valojen teho moninkertaistu vanhoihin kulahtaneisiin projektoreihin nähden ja pitkien yhteis teho todella hyvä ja kantama erinomaisen pitkä ns vakiovaloiksi
Leave a comment:
-
-
Onkos muuten kenelläkään vielä kokemusta mistään oikeista LED-muutossarjoista e39:ssä? Katselin että esim tässä https://www.erikoistekniikka.fi/ajon...3/11010014100/ ainakin tuo polttimo pitäis mennä paikalleen adapterilla ihan samalla tavalla kuin esim jälkiasennus xenon? Jos tuossa ledin muuntajassa on liitin suoraan H7:lle, niin saakohan sen menemään suoraan bemarin liittimeen?
Leave a comment:
-
Leave a comment: