Onko mahdollista, että pitkänkään ajon jälkeen alavesiletku ei ole lämmin? viime aikoina lämpö ei ole tullut kabiiniin kunnolla. Vaihdoin termarin ja tarkistin vesipumpun, joka tuntuu toimivan ihan ok kun käsissä pyörittelee. Muistaakseni aikaisemmin paisuntasäiliön yläreiästä tuli nestettä koneen käydessä, nyt ei enää tule. Onko niin, että ilma järjestelmässä aiheuttaa kaiken tämän vai onko parempaa selitystä?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 523 -96 lämmöt riesana
Collapse
X
-
Originally posted by Puusilmä View PostOnko mahdollista, että pitkänkään ajon jälkeen alavesiletku ei ole lämmin? viime aikoina lämpö ei ole tullut kabiiniin kunnolla. Vaihdoin termarin ja tarkistin vesipumpun, joka tuntuu toimivan ihan ok kun käsissä pyörittelee. Muistaakseni aikaisemmin paisuntasäiliön yläreiästä tuli nestettä koneen käydessä, nyt ei enää tule. Onko niin, että ilma järjestelmässä aiheuttaa kaiken tämän vai onko parempaa selitystä?"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostOnko mahdollista, että pitkänkään ajon jälkeen alavesiletku ei ole lämmin? viime aikoina lämpö ei ole tullut kabiiniin kunnolla. Vaihdoin termarin ja tarkistin vesipumpun, joka tuntuu toimivan ihan ok kun käsissä pyörittelee. Muistaakseni aikaisemmin paisuntasäiliön yläreiästä tuli nestettä koneen käydessä, nyt ei enää tule. Onko niin, että ilma järjestelmässä aiheuttaa kaiken tämän vai onko parempaa selitystä?Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostOnko mahdollista, että pitkänkään ajon jälkeen alavesiletku ei ole lämmin? viime aikoina lämpö ei ole tullut kabiiniin kunnolla. Vaihdoin termarin ja tarkistin vesipumpun, joka tuntuu toimivan ihan ok kun käsissä pyörittelee. Muistaakseni aikaisemmin paisuntasäiliön yläreiästä tuli nestettä koneen käydessä, nyt ei enää tule. Onko niin, että ilma järjestelmässä aiheuttaa kaiken tämän vai onko parempaa selitystä?
Comment
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostSitä reikää juuri tarkoitin. Ilmeisesti järjestelmässä oli pirusti ilmaa jo ennenkuin vaihdoin termarin. On vaan niin perhanan hankala auto ilmata, pakko kai uskoa että ilmaamalla tulee kuntoon.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostSitä reikää juuri tarkoitin. Ilmeisesti järjestelmässä oli pirusti ilmaa jo ennenkuin vaihdoin termarin. On vaan niin perhanan hankala auto ilmata, pakko kai uskoa että ilmaamalla tulee kuntoon.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostLöytyykö autostasi kiertovesipumppu? Jos ei, niin limpparipullo ilmausta tosiaanki tiedossa.
Toimiva pumppu värisee kun sitä kädellä kokeilee.Last edited by Havis; 04-02-2013, 07:40."Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Originally posted by Puusilmä View PostKerrotko mistä kohtaa konehuonetta löytyy se kiertovesipumppu? Auto on vm96 523ia.
Onkos autosi tuonti vai suomi?
Tuollanen paketti sieltä pitäisi löytyä:
Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Nyt pakko kysästä tosta kiertovesipumpusta kun pisti silmään. Eli, joillain ilmeisesti ollu ongelmaa, että auton käydessä ei lämpene jos ko. laite pasana.
Itsellä on -96 523i ja tuntus tuo härveli löytyvän. Normaalissa ajossa auto toimii niinkuin pitää, eli kone lämpeää ja ohjaamoon tulee lämmintä. MUTTA kun painan "REST" nappia eli taukolämppärin päälle niin puhallus alkaa vaikkei olisi virtoja. Puhaltaa kuitenkin vain kylmää.
Eli, oknko pumppu hajalla vai kuuluuko sen puhaltaa pelkkää kylmää kun painaa sitä "REST"iä? (Näissä vanhoissa kun ei ole edes taakse sitä sini-puna säätöä joten sieltäkään ei tule kuin kylmää.) Niin ja juu, ei ilmota ainakaan vikakoodia.
Comment
-
-
Originally posted by -VilleV- View PostNyt pakko kysästä tosta kiertovesipumpusta kun pisti silmään. Eli, joillain ilmeisesti ollu ongelmaa, että auton käydessä ei lämpene jos ko. laite pasana.
Itsellä on -96 523i ja tuntus tuo härveli löytyvän. Normaalissa ajossa auto toimii niinkuin pitää, eli kone lämpeää ja ohjaamoon tulee lämmintä. MUTTA kun painan "REST" nappia eli taukolämppärin päälle niin puhallus alkaa vaikkei olisi virtoja. Puhaltaa kuitenkin vain kylmää.
Eli, oknko pumppu hajalla vai kuuluuko sen puhaltaa pelkkää kylmää kun painaa sitä "REST"iä? (Näissä vanhoissa kun ei ole edes taakse sitä sini-puna säätöä joten sieltäkään ei tule kuin kylmää.) Niin ja juu, ei ilmota ainakaan vikakoodia.Bmw 316 E30 -88
Comment
-
-
Originally posted by janke View PostJos autossasi ei ole kiertovesipumppua, niin se REST pyörittää vain lämmityslaitteen moottoria. Mutta mites sulla on ne suulakkeiden värit? En muista vaikuttiko ne lämpötilaan rest:in kautta pyörittämiseen:thinkja käänsin toiseen asentoon niin jo rupes lämpeen. Tosiaan REST toimintoon ei ollu vaikutusta jos nyt tarkotit kyseistä nappulaa.
Comment
-
Comment