Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 523 98, autom. pakki hävisi

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Kessuu
    Bimmer Rookie
    • Mar 2010
    • 50
    • Kouvola

    E39 523 98, autom. pakki hävisi

    Rouva tuota peruutteli vekslaili ruutuun ja tuli sisälle kertoen, että autossa ei ole enään pakkia.

    Kävin kokeilemassa ja tosiaan, automaatti ei kytke pakkia päälle. Ei tunnu sitä pientä nytkäystä edes kun kytkee vaihteen. Eteenpäin menee hienosti.

    En kerennyt inpalla katselemaan vielä vikakoodeja, mutta mittaristoon ei tullut ainakaan vikailmoitusta?

    Autolla rullailtu ja kuitenkin se 350 tkm, joten sanoiko laatikko vaan itsensä irti?
  • BreeZi
    Bimmer Enthusiast
    • Dec 2004
    • 2371
    • Jyväskylä

    #2
    Originally posted by Kessuu View Post
    Rouva tuota peruutteli vekslaili ruutuun ja tuli sisälle kertoen, että autossa ei ole enään pakkia.

    Kävin kokeilemassa ja tosiaan, automaatti ei kytke pakkia päälle. Ei tunnu sitä pientä nytkäystä edes kun kytkee vaihteen. Eteenpäin menee hienosti.

    En kerennyt inpalla katselemaan vielä vikakoodeja, mutta mittaristoon ei tullut ainakaan vikailmoitusta?

    Autolla rullailtu ja kuitenkin se 350 tkm, joten sanoiko laatikko vaan itsensä irti?
    Muistaakseni näissä ZF lootissa on ollut sitä vikaa että pakki sanoo itsensä irti. Aluksi kuitenkin alottaisin vikakoodinluvulla.
    - Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
    - Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
    - E- ja F- sarjan avaimet.
    - xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
    - Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin
    .

    Finmodi oy
    050-3063926
    [email protected]

    Comment

    • Kessuu
      Bimmer Rookie
      • Mar 2010
      • 50
      • Kouvola

      #3
      Ei ollut vikokoodeja.

      Pieni ääni sieltä kuuluu kun yrittää pakkia laittaa. Eli jotain liikkuu

      Vaikka noissa vehkeissä onkin "ikuiset" öljyt niin kannattaisiko kokeilla öljynvaihtoa? Enempää rikki kun sitä tuskin saa

      Ja sitten? Jos hankin käytetyn laatikon niin vaatiiko ohjelmoinnin?

      Comment

      • zener
        Moderator
        • Oct 2004
        • 14353
        • Oulu

        #4
        Enpä tuhlaisi rahoja öljynvaihtoon enää tuossa vaiheessa.
        E65 730dA '04 klick
        F10 520dA '11 klick
        E34 520iA '91 klick

        Instagram


        "E65 Pre-facelift, eli Chris Banglen mahtipontinen muotokieli on parhaimmillaan eikä kriitikoiden laimentama."

        Comment

        • Kessuu
          Bimmer Rookie
          • Mar 2010
          • 50
          • Kouvola

          #5
          Juu en. Kilvet irti ja hyvä tekosyy ruveta katseleen uutta

          Comment

          • Bmw Master
            Bimmer Enthusiast
            • Jan 2004
            • 13155
            • Kokomo

            #6
            Originally posted by Kessuu View Post
            Juu en. Kilvet irti ja hyvä tekosyy ruveta katseleen uutta
            Oikein. Öljyt oli todellakin life time, laatikko porsiin niin koko auto valmis paaliin

            Comment

            • Kessuu
              Bimmer Rookie
              • Mar 2010
              • 50
              • Kouvola

              #7
              No joo, mutta autoa tarvitaan meillä kuitenkin päivittäin. Joten ainakin toistaiseksi saa remontti odottaa. Kun ei ole aikaa ruveta irroitteleen laatikkoa. Ehkä joskus hommaan laatikon ja pistetään kiertoon. Sääli sinänsä, hyvä käyttöauto ja uutta osaa laitettu parissa vuodessa perkeleesti.

              Juuri leimattukin

              Comment

              • djs^
                Bimmer Enthusiast
                • Dec 2009
                • 1177
                • Mikkeli

                #8
                Ei se ne viat öljynvaihdolla korjaannu! Soita kuopioon Siekkiselle ja kysäse tarjousta.
                EX :
                -E36 316
                -E36 325
                -E39 523
                -E39 530dA M-Sportx2
                -E60 525dA M-Sport x2
                -E60 545i Matte white
                -E53 x5
                -E91 3xx

                Comment

                • Kessuu
                  Bimmer Rookie
                  • Mar 2010
                  • 50
                  • Kouvola

                  #9
                  Originally posted by djs^ View Post
                  Ei se ne viat öljynvaihdolla korjaannu! Soita kuopioon Siekkiselle ja kysäse tarjousta.
                  Kiitos vinkistä. Soittelen huomenna

                  Comment

                  • peto2
                    BTCF Member
                    • Jan 2007
                    • 8258
                    • Järvikylä (Nakkila)

                    #10
                    eikös noissa laatikoissa yksi yleisimmistä vioista ole juurikin pakkirummun halkeaminen. :think
                    F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
                    ex:
                    E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
                    Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
                    Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
                    Nakkaa privaa jos tarvetta.

                    Comment

                    Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎