Announcement

Collapse
No announcement yet.

530D 5/2000 jäähdytin.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jSp
    Bimmer Rookie
    • Oct 2006
    • 116
    • Kiuruvesi

    530D 5/2000 jäähdytin.

    Moi. Otsikon kulkineesta jäähdytin vuotaa, kysymys koskee Motonetin jäähdytintä:

    Laittanut kukaan dieseliin,käykö vai onko tuhoon tuomittu yritys?
    Saksan kaupasta katottuna dieselissä 42mm paksu syyläri, kokemuksia tai tietoa kellään?
  • Salppa
    Bimmer Rookie
    • Oct 2012
    • 50
    • Suomi

    #2
    Eipä taida noi liitännät olla ihan samois paikois, joten ainakin vähän joutuu letkujen vetoi muokkailee. Jos saatavil o diiseliin tarkotettu jäähy, ni miks kiusaa itteää ja tietosesti hommaa mahdollisesti väärän:think

    Comment

    • HTK12
      BTCF Member
      • Jul 2011
      • 10949
      • Joensuu

      #3
      Kuten edellä mainittiin niin ei ilmeisesti ole tarkoitettu diiselille eli välttämättä käy. Voihan sitä käydä kysymässä kenen valmistama tuo on ja sopiiko diiseliin. Itse en kyllä minkää tuntemattoman valmistajan tekelettä laittaisi. Alkuperäinen on Behr valmistama ja sellaisen uuden sinne laittaisin. Saksasta saa melkein samalla rahalla jo Behr valmistaman.
      e39 540iA E85

      Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
      Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
      Retrofit ym. koodaukset (BMW)
      Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
      INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
      Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8257
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        Originally posted by Salppa View Post
        Eipä taida noi liitännät olla ihan samois paikois, joten ainakin vähän joutuu letkujen vetoi muokkailee. Jos saatavil o diiseliin tarkotettu jäähy, ni miks kiusaa itteää ja tietosesti hommaa mahdollisesti väärän:think
        ja dieselissä letkut on pikakiinnikkeillä ja bensassa klemmareilla -> ei sovi.
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Heguli 31
          BTCF Member
          • Oct 2004
          • 9988
          • KVLA

          #5
          Originally posted by peto2 View Post
          bensassa klemmareilla -> ei sovi.
          Tuo riippuu varmaan vähän mallistakin.Ainakin Ex. 540:n oli "pikakiinnikkeillä".

          Comment

          • Jakuza
            BTCF Member
            • Nov 2006
            • 516
            • Brisbane

            #6
            Originally posted by Heguli 31 View Post
            Tuo riippuu varmaan vähän mallistakin.Ainakin Ex. 540:n oli "pikakiinnikkeillä".
            Jep, samoin ainakin m54 koneisissa. Omassa orkkis Behrin syyläri kesti 2.5v / 45 000km kun 180tkm tietäämillä vaihdoin. Ennen tätä oli jo ainakin kertaalleen uusittu syyläri. Joten en vannoisi orkkiksen nimeen tässä asiassa. Tuppaa murtumaan ylävesiletkun lähdön luota. Nyt on schmiedmannin tarvike alla.

            Comment

            • jSp
              Bimmer Rookie
              • Oct 2006
              • 116
              • Kiuruvesi

              #7
              Kiitos. Kermaaniasta tulossa.

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎