tämmöistä rupesin kyselemään arvon bemarikuskeilta että onkohan mahdollisesti autossa ihan jotain vikaa vaiko ominaisuus ( 535i manuaali vm 96) nyt päässyt ensimmäisi kertoja vedättämään oikein kunnolla kun ollut edes vähän sulat tiet niin huomannut että lähtee kunnolla vasta vetämään aika korkeilla kierroksilla.. varsinkin 2 tai kolmos vaihteella kiihdyttäessä.. tulee oikein semmoinen ns: tehopiikki 4000-5000rpm kohdalla ja sitä ennen tuntuu että paremminkin saisi kyllä vetää.. liekö tämä ominaisuus sitten että lähdetään vasta yläkierroksilla?..:think
535 manuaali lähtee vetämään vasta yläkierroksilla
Collapse
X
-
Kyllä kasin pitää vetää alhaalta asti
Vikakoodin lukuun ja sitten vaihdatkin jo nokan anturin (ALKUPERÄISEN)
Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
-
Ei ole noin vanhassa VANOSta, seuraako tuo nokan anturi pelkkää sekventaaliruiskutusta sitten vai? Jokatapauksessa en usko että vääntöihin vaikuttaisi. No, vikakoodien luvulla siitä selviääOriginally posted by Dunky View PostKyllä kasin pitää vetää alhaalta asti
Vikakoodin lukuun ja sitten vaihdatkin jo nokan anturin (ALKUPERÄISEN)
Musti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Minäkin vaihdoin nokan tunnistimen tuohon 540:iin kun siitä oli vikakoodi. Auto tuntui väännöttömältä alakierroksilla (välillä tuntui että vetoja oli paremmin) mutta tunnistin ei kokonaan vikaa poistanut. Jenkki foorumilta huomasin että jollakin oli ollut samaa vikaa ja vika oli ollut löysissä bensapumpun liittimissä, siis tankin sisällä. No tarkistin omasta liittimet ja löysällähän ne oli, puhdistin ja puristelin liitokset tiukemmalle niin jopa tuli vääntöä lisää alakierroksille tuntuvasti. Ilmeisesti bensanpaine laskee liiaksi? Mutta mitään vikakoodeja ei paineista yms. ollut.E61 520Da

Comment
-
kerroppas lisää noista liittimistä..:think mistä ne löytää yms mitä niille tehdä.. mites viittaisiko mihin tälläset oireet kun lähdin vedättämään valoista kakkosella punarajalle asti ja kolmoselle niin teki semmoisen että rupesi pyörimään "vajailla" niin pitkään mitä auton sammutin...:think tunnin päästä kun ajamaan lähdin niin toimi taas normaalisti.. ja välillä liikkeille lähdöissä tuntuu kun hetkellisesti tipahtaisi yksi pytty pelistä tai pikemminkin kuulostaa siltä..Originally posted by Mik@ View PostMinäkin vaihdoin nokan tunnistimen tuohon 540:iin kun siitä oli vikakoodi. Auto tuntui väännöttömältä alakierroksilla (välillä tuntui että vetoja oli paremmin) mutta tunnistin ei kokonaan vikaa poistanut. Jenkki foorumilta huomasin että jollakin oli ollut samaa vikaa ja vika oli ollut löysissä bensapumpun liittimissä, siis tankin sisällä. No tarkistin omasta liittimet ja löysällähän ne oli, puhdistin ja puristelin liitokset tiukemmalle niin jopa tuli vääntöä lisää alakierroksille tuntuvasti. Ilmeisesti bensanpaine laskee liiaksi? Mutta mitään vikakoodeja ei paineista yms. ollut.
mistähän tuota lähtisi etsimään mistä johtuu..? ja vaikuttaakohan tämä tuohon kyseiseen alakierroksilla vedottomuuden tunteeseen....:think
Comment
-
No jos vaikka paikallinen foorumilainen lukisi ensiksi vikakoodit, ja nollaisi vanhat pois, jos siellä vaikka viiden vuoden ajalta niitä on. Sitten jonkin verran ajoa ja uusiksi lukemista. Livedatakin voi olla aika kova sana. Jos sieltä ei mitään koodeja tule missään vaiheessa ja kaikki näyttää livedatan puolesta ookoolta niin voi varmaan ruveta kokeilemaan noita bensapumppukikkoja, sitä se auto ei meinaan itse osaa kertoa.Originally posted by xpro View Postkerroppas lisää noista liittimistä..:think mistä ne löytää yms mitä niille tehdä.. mites viittaisiko mihin tälläset oireet kun lähdin vedättämään valoista kakkosella punarajalle asti ja kolmoselle niin teki semmoisen että rupesi pyörimään "vajailla" niin pitkään mitä auton sammutin...:think tunnin päästä kun ajamaan lähdin niin toimi taas normaalisti.. ja välillä liikkeille lähdöissä tuntuu kun hetkellisesti tipahtaisi yksi pytty pelistä tai pikemminkin kuulostaa siltä..
mistähän tuota lähtisi etsimään mistä johtuu..? ja vaikuttaakohan tämä tuohon kyseiseen alakierroksilla vedottomuuden tunteeseen....:thinkMusti 8HP
Nokivasara M47
TeiniCoupé DCT
E36/5 Diesel-DCT Tri-Turbo
Ex:
E61 530xd LCI M-Sport, E39 525i, Ford Fiesta 1.1, Opel Vectra 2.0 Ecotec, BMW Z3 Coupé, E34 535iA, BMW E60 530i M-Sport, Audi A4 1.8TSQ S-Line, E36 328i M-Sport Cab, E39 535i M-Sport, E28 520i TIC, E34 535i, E30 323i TIC, E30 320i
Comment
-
Liittimet on pumpun päässä mallia abiko. Itse pumppu on tankin sisällä, apukuskin puolella takapenkin istuinosan alla. Minä vain puhdistin ja puristelin liittimet tiukemmaksi. Lue ensin ne vikakoodit, ei minulla mitään vajailla käymistä yms. esiintynyt.Originally posted by xpro View Postkerroppas lisää noista liittimistä..:think mistä ne löytää yms mitä niille tehdä..E61 520Da

Comment
Comment