Onko kellään tietoa onnistuuko laakereita vaihtamaan kun kone on autossa paikallaan ? ja saako öljypohjan pois ilman koneen pois nostoa ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 535i kiertokangenlaakerit !
Collapse
X
-
Originally posted by Yuho View Postlaakeri kolkottaa alakerrassa nii katsoo että tarviiko kampiakselia hiotuttaa vai meneekö pelkällä laakerien vaihdolla.S4 B5
Urs4 4.2
A8 D3 4.2 Lang
ex. M5 e39 -99
ex. 330 xDA e46 -03
ex. 523 e39 -96
Comment
-
-
Minkä ikäinen 535i :thinkNäillä mennään:
Toyota Corolla hybrid sport touring -21"After 20 years daily repair"
BMW e30 320i cabriolet -90 "Back to the old school"
BMW e34 525i -90 ”Museointia vaille”
BMW e39 528ia M-sport -99 ”Käyttöharraste”
MB c124 230CE -90 "Badboy"
MB s204 220cdi -08 "Seutuauto"
Comment
-
-
Originally posted by Hiddenemarc View PostKato nyt kuitenki ensin onko sulla pelkkä öljypumpun kiristäjä kuoleentunu, ja siltikki taitaa olla helpompi käyttää vaan apurunkoa alhaalla entä ottaa konetta syliin. Ö-Pumpun kiristäjän voi kattoa näppärästi siitä pienemmästä pohjasta minkä saa iliman suurempia toiminpiteitä ales.
Comment
-
Comment