Mainitaan nyt ensimmäisenä, että autona on 523i vm -96.
Eli kaikki joilla on bemarissa m52 kone on varmaan joskus joutunut vaihtamaan kyseisen osan. Itsellä vain semmonen ongelma, että anturi on vaihdettu talvella 2012 ja muutama kuukausi takaperin jo toisen kerran. Viimeksi tuli vahingossa tilattua tarvike anturi ja jotkut autot kuulemma "hylkivät" tarvike antureita, mutta pelittänyt hyvin muutaman kuukauden.
Tänään kun lähdin ajamaan koneen ollessa lämmin, alkoivat tutut oireet eli pari pitkää starttausta ja sitten minuutin hiljaisuuden jälkeen käymään kuin palmun alta. Uskosin, että anturi taas vetää viimesiä ja käyn lukemassa vikakoodit heti kun saan läppäriin virtaa niin saa varmuuden.
Voiko autossa olla jotain vikaa niin, että rikkoo antureita? Onko muilla riittänyt se yksi vaihto ja jos ei niin kauanko osa on pelittänyt?
Kyselen tyhmiä ihan sen takia, että v.tuttaa kokoajan vaihdella samaa osaa.
Eli kaikki joilla on bemarissa m52 kone on varmaan joskus joutunut vaihtamaan kyseisen osan. Itsellä vain semmonen ongelma, että anturi on vaihdettu talvella 2012 ja muutama kuukausi takaperin jo toisen kerran. Viimeksi tuli vahingossa tilattua tarvike anturi ja jotkut autot kuulemma "hylkivät" tarvike antureita, mutta pelittänyt hyvin muutaman kuukauden.
Tänään kun lähdin ajamaan koneen ollessa lämmin, alkoivat tutut oireet eli pari pitkää starttausta ja sitten minuutin hiljaisuuden jälkeen käymään kuin palmun alta. Uskosin, että anturi taas vetää viimesiä ja käyn lukemassa vikakoodit heti kun saan läppäriin virtaa niin saa varmuuden.
Voiko autossa olla jotain vikaa niin, että rikkoo antureita? Onko muilla riittänyt se yksi vaihto ja jos ei niin kauanko osa on pelittänyt?
Kyselen tyhmiä ihan sen takia, että v.tuttaa kokoajan vaihdella samaa osaa.
Comment