Nyt on phenon avustuksella tehty loggaus testossa tarkemmaksi omassa autossani ja tässä tulosta.
![](https://lh5.googleusercontent.com/-73V-IGHj0pg/UcneU0qB4oI/AAAAAAAAA9M/oRwT7yKMIZQ/w1508-h848-no/Untitled-1.jpg)
Eli täyskaasukiihdytyksessä MAF-arvo aaltoilee, ja vieläpä näyttäis aaltoilevan juuri niinkuin se perseessä tuntuu, varma en kuitenkaan ole.
Täytyypi koittaa tota alkuperäistä anturia, kun tämän ostin foorumilaiselta toimivasta autosta, voiko joku muu olla vikana kuin MAF, mutta vaikuttaa siihen?
Ihmetyttää vaan kun aikaisemmassa loggauksessa nämä näyttivät normaalilta
Toki loggaus on nyt nopeampi kuin aikaisemmin, joten nämä vaihtelut eivät välttämättä näkyneet siksi.
Mitäs raati on mieltä tosta vanoksen toiminnasta, vetäytyneenä minimi 13° ja työntyneenä 42°, on aika iso ero kun eikös Vanoksen kuulu säätyä n. 20° välillä 20-40°?
P.S Pheno, sun yv-laatikkos on täynnä niin en saanut pistettyä viestiä, loggaus meni jumiin n. 8,5min jälkeen ja antoi enää vakioarvoa koko lopun loggausta.
![](https://lh5.googleusercontent.com/-73V-IGHj0pg/UcneU0qB4oI/AAAAAAAAA9M/oRwT7yKMIZQ/w1508-h848-no/Untitled-1.jpg)
Eli täyskaasukiihdytyksessä MAF-arvo aaltoilee, ja vieläpä näyttäis aaltoilevan juuri niinkuin se perseessä tuntuu, varma en kuitenkaan ole.
Täytyypi koittaa tota alkuperäistä anturia, kun tämän ostin foorumilaiselta toimivasta autosta, voiko joku muu olla vikana kuin MAF, mutta vaikuttaa siihen?
Ihmetyttää vaan kun aikaisemmassa loggauksessa nämä näyttivät normaalilta
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Mitäs raati on mieltä tosta vanoksen toiminnasta, vetäytyneenä minimi 13° ja työntyneenä 42°, on aika iso ero kun eikös Vanoksen kuulu säätyä n. 20° välillä 20-40°?
P.S Pheno, sun yv-laatikkos on täynnä niin en saanut pistettyä viestiä, loggaus meni jumiin n. 8,5min jälkeen ja antoi enää vakioarvoa koko lopun loggausta.
Comment