voisko olla konepellin tunnistin, tai mikä nyt olisikaan sen oikea nimi...
paha sanoa kun kuva ei näy.
Tuossa toisessa kuvassa oleva osa on varashälyttimen konepellin asentoanturi. Antaa helposti yliherkkiä hälytyksiä kun se uppoaa konepellin äänieristeen väsyessä syvemmäksi kuin on tarkoitus. Itse ainakin olen siihen äänieristeeseen tuon anturin kohdalle joutunut liiimaamaan lisähuopapaloja jotta saan turhat hälytykset pois.
Omassa 530iA E39:ssä oli paskana tuo konepellin alla oleva liitin sekä sisätutkasta oli vielä nyppästy johto irti... Uusi kytkin pellin alle ja johto kiinni niin alkoi hälytinkin pelaamaan oikein...
Eikä yhtään ainutta turhaa hälytystä tullut jälkeenpäin !!
Omassa 530iA E39:ssä oli paskana tuo konepellin alla oleva liitin sekä sisätutkasta oli vielä nyppästy johto irti... Uusi kytkin pellin alle ja johto kiinni niin alkoi hälytinkin pelaamaan oikein...
Eikä yhtään ainutta turhaa hälytystä tullut jälkeenpäin !!
Mitenkäs se pelasi ennen tuon kytkimen asennusta? Tietysti konepellin avaaminen ei aiheuttanut hälyytystä mutta muuten kai sen pitäisi toimia ihan oikein ilman sitä kytkintäkin.
Mitenkäs se pelasi ennen tuon kytkimen asennusta? Tietysti konepellin avaaminen ei aiheuttanut hälyytystä mutta muuten kai sen pitäisi toimia ihan oikein ilman sitä kytkintäkin.
Ovet kun lukitsin kaukosäätimestä niin taustapeilin punainen vilkkuvalo vilkkui nopealla tahdilla ensin n. 10 sek jonka jälkeen vilkutus hidastui normaaliksi...
Sen kuuluisi välittömästi lukituksesta alkaa vilkkua hitaasti... jota se alkoi tehdä kun sain mainitsemani kohdat kuntoon !!
Eipä tullut koskaan kokeiltua toimiiko häly ollenkaan silloin kun oli nuo pari kohtaa rikki/irti mutta kaipa se sitten olis toiminu...
Se vilkkuminen meinaa että sisätutka on pois käytöstä, sitä se varmasti onkin jos johto on irti. Konepellin tunnistin ei vaikuta kuin pellin tunnistukseen.
Se vilkkuminen meinaa että sisätutka on pois käytöstä, sitä se varmasti onkin jos johto on irti. Konepellin tunnistin ei vaikuta kuin pellin tunnistukseen.
Ok. No mut sisätutkan johtokin oli miulla irti eli siitä sitten...
Mulla vilikkuu nopeaan se ledi jos on nokkapelti auki tai raollaan, en oo kytänny alkaako se vilkkuu normaali tahtiin jonni ajan päästä, liekkö sitten sisätutkahi poisa päältä. Tulipahan tuikitärkeä viesti taas naputeltua, ai perkule juu.
Comment