Nyt on etsitty vikaa miksi käy huonosti. Kun pysäyttää auton alkaa pikkuhiljaa tyhjäkäynti huonontua ja huonotua, alkaa rynkyttämään. Kun vaihtoi tulpat alkoi käydä paremmin, mutta oire tuli takaisin. Imuvuotoja on etsitty mutta ei löydy. Vikaa ei testerin mukaan ole... Ennen kun alan purkamaan tyhjäkäyntimoottoria ja huohotinta esiin, mitä pitää purkaa ensin pois tieltä ? En vielä tiedä missä se tyhjäkäyntimoottori sijaitsee, mutta eikähän se sieltä löydy. Pitääkö imusarja irroittaa vai saako sen huohottimen sieltä pois muuten ? Niin ja joku alkaa kuitenkin v.....lemaan että käytä hakua, käytin mutta en jaksanut tuntia kauempaa lukea eikä löytynyt ohjeita !
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Tyhjäkäyntimoottorin ja huohottimen purku ?!
Collapse
X
-
Originally posted by m5bimmeri View PostNyt on etsitty vikaa miksi käy huonosti. Kun pysäyttää auton alkaa pikkuhiljaa tyhjäkäynti huonontua ja huonotua, alkaa rynkyttämään. Kun vaihtoi tulpat alkoi käydä paremmin, mutta oire tuli takaisin. Imuvuotoja on etsitty mutta ei löydy. Vikaa ei testerin mukaan ole... Ennen kun alan purkamaan tyhjäkäyntimoottoria ja huohotinta esiin, mitä pitää purkaa ensin pois tieltä ? En vielä tiedä missä se tyhjäkäyntimoottori sijaitsee, mutta eikähän se sieltä löydy. Pitääkö imusarja irroittaa vai saako sen huohottimen sieltä pois muuten ? Niin ja joku alkaa kuitenkin v.....lemaan että käytä hakua, käytin mutta en jaksanut tuntia kauempaa lukea eikä löytynyt ohjeita !F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Niin turhahan se on kertoa, että mikä auto on kyseessä kun silloinhan joku voisi ehkä jopa antaa neuvoja.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Nämä hyviä..
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
..niin ja tosiaan se vuosimalli/moottori tieto auttaisLast edited by mijuko; 14-04-2013, 16:40.
Comment
-
-
Originally posted by mijuko View PostNämä hyviä..
Bimmerforums is the preferred online BMW Forum and community for BMW owners. At Bimmerforums, you will find technical how-to information maintenance specifics audio advice wheel and tire combinations and model specific details not found anywhere else. Our professionals are here to help make sure you find the answers you need to your questions and our community is here to help other brainstorm ideas for the future.
..niin ja tosiaan se vuosimalli/moottori tieto auttaisKöyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
No niin tänään sitten purettu ja ihmetelty. Sieltä separaattorin pohjasta öljyn mittatikulle menevä letku oli melkein irtipoikki siitä separaattorin juuresta. Tyhjäkäyntimoottori oli myös tahmean tuntuinen, sitä lioteltiin sen aikaa kun purin sen separaattorin esiin, ja otin sen kalvon kannen pois. Paikkojen puhdistus, kasaus ja uusi öljynkestävä letku risan tilalle ja auto käyntiin. Kävi tosi nätisti ja kierroksetkin laskee kaasutuksen jälkeen nopeasti. Koeajolle ja hämmästys ! Moottoritiellä 100km/h vauhdissa 16km matkalla kulutus 6.1L, voiko pitää paikkaansa ? Kun ajelin kotiin muutamissa liikennevaloissa pysähtyen, näytti tallin edessä trippimittari 38km ja kulutus 8.2L. Tämä siis aivan pintakaasulla, mutta silti ihmettelen miten vähän. Kunhan trippimittariin kertyy 100km niin näkee keskikulutuksen. Vaihdoin remontin yhteydessä myös tulpat ja ilmanputsarin. Jos tällaisiin kulutuksiin pääsee 528i koneella niin silloin täytyy olla kyllä pata kunnossa. No vika tuli kuitenkin paikallistettua ja korjattua, huomenna vielä venakopan tiiviste ja ne prikat. Ei se näytä vuotavan mutta sellaista pientä hikoilua näkyy.Last edited by m5bimmeri; 15-04-2013, 19:34.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
Comment