Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 Touringiin "normaali" takaiskari M/tasonsäätöisen sijaan, mitä eroa?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • M_P
    Bimmer Rookie
    • Nov 2012
    • 97
    • ----------------

    E39 Touringiin "normaali" takaiskari M/tasonsäätöisen sijaan, mitä eroa?

    Noni, etuiskarit tuli vaihdettua ja nyt sitten syyhyttää vaihtaa taaksekin. Autossa on perusalusta+tasonsäätö takana, eli siihen periaatteessa pitäisi laittaa tasonsäätöisen/M-alustan iskari, joka siis tietääkseni sama. Se vaan tuppaa olemaan yli 2x kalliimpi kuin normaali koska halpisversiota ei löydy, ainakaan minä en löydä.

    Mitä eroa noilla iskareilla on, millainen autosta tulee jos säästää ja laittaakin tuon tavallisen jousiperän iskarin siihen? :think Kenellään kokemuksia/tietoa? Pieni muistikuva on että joku olisi näin tehnytkin ellen siten väärin muista..

    Käypäinen Sachsin Super Touring tai Bilstein maksaa n. 135-150€ kpl, toisesta paikkaa löytyis perusalustaan sellaista hintaluokkaa viiskymppiä ja ylöspäin..
  • Bmw Master
    Bimmer Enthusiast
    • Jan 2004
    • 13155
    • Kokomo

    #2
    Et huomaa mitään eroa tavallinen vs. ilmajousi iskari. Mulla oli tavalliset iskarit, vieläpä jenkkimallin löysemmät. Ihan aavistuksen pintakovuus väheni, muuten meni ihan samallalailla kuin ennenkin.

    Comment

    • M_P
      Bimmer Rookie
      • Nov 2012
      • 97
      • ----------------

      #3
      Originally posted by Bmw Master View Post
      Et huomaa mitään eroa tavallinen vs. ilmajousi iskari. Mulla oli tavalliset iskarit, vieläpä jenkkimallin löysemmät. Ihan aavistuksen pintakovuus väheni, muuten meni ihan samallalailla kuin ennenkin.
      Okei kiitos, pitäpä miettiä tuota.. luulis että se pehmenisi hieman koska ilmaperän iskarihan on siis vissiin sama kun M-sportin, korjatkaa jos olen väätässä... lisäkokemukset tervetulleita jos jollain on :-)

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎