Noni, etuiskarit tuli vaihdettua ja nyt sitten syyhyttää vaihtaa taaksekin. Autossa on perusalusta+tasonsäätö takana, eli siihen periaatteessa pitäisi laittaa tasonsäätöisen/M-alustan iskari, joka siis tietääkseni sama. Se vaan tuppaa olemaan yli 2x kalliimpi kuin normaali koska halpisversiota ei löydy, ainakaan minä en löydä.
Mitä eroa noilla iskareilla on, millainen autosta tulee jos säästää ja laittaakin tuon tavallisen jousiperän iskarin siihen? :think Kenellään kokemuksia/tietoa? Pieni muistikuva on että joku olisi näin tehnytkin ellen siten väärin muista..
Käypäinen Sachsin Super Touring tai Bilstein maksaa n. 135-150€ kpl, toisesta paikkaa löytyis perusalustaan sellaista hintaluokkaa viiskymppiä ja ylöspäin..
Mitä eroa noilla iskareilla on, millainen autosta tulee jos säästää ja laittaakin tuon tavallisen jousiperän iskarin siihen? :think Kenellään kokemuksia/tietoa? Pieni muistikuva on että joku olisi näin tehnytkin ellen siten väärin muista..
Käypäinen Sachsin Super Touring tai Bilstein maksaa n. 135-150€ kpl, toisesta paikkaa löytyis perusalustaan sellaista hintaluokkaa viiskymppiä ja ylöspäin..
![Orava](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/orava.gif)
Comment