Jepjep eli ensimmäinen ongelma:
2-vaihteella kun kiihdyttää, kierrokset nousee sinne 2000 kieppeille ihan normaalisti, mutta sen jälkeen vauhti ei enään kasva mutta kiekat kyllä nousee ja vaihde vaihtuu n. 3000 kierroksen kohdalla. Jos vähänkin antaa reippaammin kaasua niin laatikko vaihtaa vasta jossain 4500kierroksen kohdalla.
Ja aina kun tää vaihto tapahtuu niin auto silleen nytkähtää eteenpäin ja puolet kerroista iskee "TRANS FAIL SAFE PROG" näyttöön ja se surullisen kuuluisa nelosvaihe toimii pelekästään.
Tekee myös tätä joskus muillakin vaihteilla, mutta vain kun on lappu lattiassa.
Toinen ongelma:
Kolmos-nelos vaihteella kun potkasee polkimen lattiaan niin ei vaihda pienemmälle, mutta kierrokset nousee heti rajoittimelle, vauhti ei kasva mihinkään eikä vaihde vaihdu vaikka kuinka kauan jylläis rajotinta vasten, ja tämän jälkeen joskus jää 2 tai 3 vaihde päälle.
Öljyt on ok.
2-vaihteella kun kiihdyttää, kierrokset nousee sinne 2000 kieppeille ihan normaalisti, mutta sen jälkeen vauhti ei enään kasva mutta kiekat kyllä nousee ja vaihde vaihtuu n. 3000 kierroksen kohdalla. Jos vähänkin antaa reippaammin kaasua niin laatikko vaihtaa vasta jossain 4500kierroksen kohdalla.
Ja aina kun tää vaihto tapahtuu niin auto silleen nytkähtää eteenpäin ja puolet kerroista iskee "TRANS FAIL SAFE PROG" näyttöön ja se surullisen kuuluisa nelosvaihe toimii pelekästään.
Tekee myös tätä joskus muillakin vaihteilla, mutta vain kun on lappu lattiassa.
Toinen ongelma:
Kolmos-nelos vaihteella kun potkasee polkimen lattiaan niin ei vaihda pienemmälle, mutta kierrokset nousee heti rajoittimelle, vauhti ei kasva mihinkään eikä vaihde vaihdu vaikka kuinka kauan jylläis rajotinta vasten, ja tämän jälkeen joskus jää 2 tai 3 vaihde päälle.
Öljyt on ok.
Comment