Announcement

Collapse
No announcement yet.

525D ja GT2556V sopivuus

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • akzuh
    BTCF Member
    • Jan 2009
    • 173
    • Seinäjoki

    525D ja GT2556V sopivuus

    Hei,

    Nopealla etsinnällä en löytänyt oikein vastausta, että sopiiko GT2052V tilalle suoraan GT2556V vai täytyykö tehdä muutoksia? Jos täytyy, mitä?

    Olisi itsellä edessä lähiaikoina turbon vaihto ja mielellään sitä laittaisi GT2556V, kun näitä enemmän tarjollakin. Nyt siis vakio GT2052V ja turbotecin ohjelma.
    F01 418/830 "Alpina D7"
    E70 X5 30D
    Instagram
  • Thuppu
    Bimmer Enthusiast
    • Aug 2007
    • 3626
    • Seinäjoki

    #2
    Luultavasti on plug and play. Jos 2052:sen kompurapuolen lähtö on suora letkulähtötyylinen(mitä se näyttäis goolen mukaan olevan) ja pakopesän lähtö on kartiokiinnitteinen niin luultavasti sopii 2556 muutenkin paikoilleen.
    BMW 740iA "ALPINA"
    BMW 320d Touring e91 "M-Sport"
    Audi UrS4 2.2 20vt Twincharged @624hv/737Nm
    Audi 80q b4 2.2 20vt @488hv/620Nm

    Comment

    • |parsakaali|
      Bimmer Fanatic
      • Jan 2005
      • 997

      #3
      Käy paikalleen plug and play periaatteella.

      Comment

      • JMTN
        Bimmer Fanatic
        • Oct 2010
        • 338
        • Haukipudas

        #4
        Kun kerren rupeaa vaihtamaan, niin eikö se ole sama laittaa toi GT 2260V sinne .
        BMW e91 320d -08
        ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm
        ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm
        ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
        Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...

        Comment

        • akzuh
          BTCF Member
          • Jan 2009
          • 173
          • Seinäjoki

          #5
          Odottelinkin, että koska joku huutelee 2260V :stä. Taidan pysyä tuossa 2556V, ellei tule halvalla vastaan muuta. :think Tiedämmä 2260V :n kanssa on vähän enemmän tekemistä jotta saa sen pelittämään?

          Kiitos nopeista vastauksista!
          F01 418/830 "Alpina D7"
          E70 X5 30D
          Instagram

          Comment

          • 007
            Bimmer Rookie
            • Jul 2005
            • 138
            • köyliö

            #6
            korvasin oman 525tds mitsun ahtimen gt2256v ja koneenkorva sai laikkaa ja hukkaportin kello uuden paikan

            ei todellakaan bolt on edes öljynpaluu ei sopinut vaan piti tehdä uusiksi. Vain pakosarjaan meni bolt on! Mut ei muualle. :think

            en kyllä ymmärrä miten ihmeessä porukka on saanut suoraan menemään ton 530D turbon 525tds ilman muutoksia?
            Attached Files
            Last edited by 007; 09-05-2013, 02:34.
            My name is....007

            Comment

            • diffas
              Bimmer Fanatic
              • Jul 2010
              • 215
              • Lahti

              #7
              Originally posted by 007 View Post
              en kyllä ymmärrä miten ihmeessä porukka on saanut suoraan menemään ton 530D turbon 525tds ilman muutoksia?
              Koska 25d != 25tds ?
              Kingdiesel Racing

              Comment

              • /PETE/
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2002
                • 430
                • Seutula City / Vantaa

                #8
                Originally posted by diffas View Post
                Koska 25d != 25tds ?
                Ei ole.
                525tds on M51 kone ja 525d on M57
                E53 X5 3.0d -06 Black Sapphire Metallic - E30 325i A -89 Luxorbeige Metallic - E30/16 325iX A -89 Lachssilber Metallic
                EX.E39/2 525d A T -04 Black Sapphire Metallic - E34/2 525i T -95 - E30/16 325iX A -91 - E30 320i -87 - E36 316i -91

                Comment

                • |parsakaali|
                  Bimmer Fanatic
                  • Jan 2005
                  • 997

                  #9
                  Originally posted by /PETE/ View Post
                  Ei ole.
                  525tds on M51 kone ja 525d on M57
                  Juurikin näin. 525tds e39 valmistus on loppunut 98? Sitten tuli 525d commonrail vuonna 2000. Sama kone kuin 530d, paitsi pienempi iskutilavuus ja pienempi turbo.

                  Comment

                  • vexu524tdic
                    BTCF Member
                    • Jan 2004
                    • 776
                    • Gallia = Kinnula

                    #10
                    Originally posted by 007 View Post
                    korvasin oman 525tds mitsun ahtimen gt2256v ja koneenkorva sai laikkaa ja hukkaportin kello uuden paikan

                    ei todellakaan bolt on edes öljynpaluu ei sopinut vaan piti tehdä uusiksi. Vain pakosarjaan meni bolt on! Mut ei muualle. :think

                    en kyllä ymmärrä miten ihmeessä porukka on saanut suoraan menemään ton 530D turbon 525tds ilman muutoksia?
                    Mitenkä sait siipien ohjauksen pelittämään?
                    e70 X5 3.0sd -08
                    f30 320i xdrive -16
                    e30 325i Cabriolet -88 M52b28
                    e28 524td ic -84 ikuisuusprojekti
                    e30 316 -88 2,2TIC M10
                    e21 323i -81 ruostekasa...

                    Comment

                    • diffas
                      Bimmer Fanatic
                      • Jul 2010
                      • 215
                      • Lahti

                      #11
                      Originally posted by /PETE/ View Post
                      Ei ole.
                      525tds on M51 kone ja 525d on M57
                      Niinhän mä tos sanoinkin
                      Kingdiesel Racing

                      Comment

                      Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎