Mielestäni loppukuluneiden takakelkan puslien vaihtoa odotellessa (12.5.) sitä sitten voikin sattua uudehkolle (2kk) bemaristille mielenkiintoisia asioita..
Ensin toissapäivänä vastamaalattu maalipinta sai kolhun kun eräs rouva oli peruuttanut kuntoilualueen isolla parkkipaikalla keskellä yksin seisonutta autoani keulaan. Siis se on verrattavissa melkein lottovoitoon mahdollisuus että siinä isolla parkkipaikalla osuu ainoaan keskellä seisoneeseen autoon. Onneksi selvisi sillä että rekkari ja sen kiinnitysosa eli takana oleva muoviosa jossa kromilistä yläreunassa menevät vaihtoon. Lisäksi vähän joutuu maalarini fiksata siitä bemarin etuosan keskeltä pienen nirhauman. Onneksi ei tullut lommoa! Mutta pisteet siitä että oli jättänyt yhteystiedot. Oliskohan sillä ollut vaikutusta kun paikalla oli aika paljon muuta porukkaa.
Saan häneltä maksun ja sattui olemaan lapsuudenkaverini sisko eli hyvässä sovussa sovimme kustannukset, en alkanut yhtään rahastamaan. Ei tule kalliiksi, juuri ja juuri kolminumeroinen summa.
No, sitten tänään ajelin ristiin rastiin koko päivän kaupungilla ja viimeiseltä reissulta kotipihaan kääntyessä tuntui jotain outoa ja samalla syttyi akun merkki mittaristoon, samalla huomasin että ohjaustehostin ei toimi. Soitin hovimekaanikolleni että mikähän tälle nyt tuli. Sanoi että tais mennä remmi poikki. Avasin konepellin ja niinhän siinä oli käynyt.
No, tuuria tässä remmihommassa oli sikäli että hajosi kotipihalla eikä matkalla kun oli tarkoitus huomenna mennä 250km päähän ja takas. Remmi menee vaihtoon 3.6.
Samaten tuuria oli keulakolhussa kun ei tullut peltiin lommoa eikä puskuri hajionnut.
On tässä 2kk omistamassani bemarissa jo vaihdettu aika monta osaa ja nämä viimeaikaiset vielä päälle. Mitähän seuraavaksi...:think
Mitähän seuraavaksi...
Ensin toissapäivänä vastamaalattu maalipinta sai kolhun kun eräs rouva oli peruuttanut kuntoilualueen isolla parkkipaikalla keskellä yksin seisonutta autoani keulaan. Siis se on verrattavissa melkein lottovoitoon mahdollisuus että siinä isolla parkkipaikalla osuu ainoaan keskellä seisoneeseen autoon. Onneksi selvisi sillä että rekkari ja sen kiinnitysosa eli takana oleva muoviosa jossa kromilistä yläreunassa menevät vaihtoon. Lisäksi vähän joutuu maalarini fiksata siitä bemarin etuosan keskeltä pienen nirhauman. Onneksi ei tullut lommoa! Mutta pisteet siitä että oli jättänyt yhteystiedot. Oliskohan sillä ollut vaikutusta kun paikalla oli aika paljon muuta porukkaa.
Saan häneltä maksun ja sattui olemaan lapsuudenkaverini sisko eli hyvässä sovussa sovimme kustannukset, en alkanut yhtään rahastamaan. Ei tule kalliiksi, juuri ja juuri kolminumeroinen summa.
No, sitten tänään ajelin ristiin rastiin koko päivän kaupungilla ja viimeiseltä reissulta kotipihaan kääntyessä tuntui jotain outoa ja samalla syttyi akun merkki mittaristoon, samalla huomasin että ohjaustehostin ei toimi. Soitin hovimekaanikolleni että mikähän tälle nyt tuli. Sanoi että tais mennä remmi poikki. Avasin konepellin ja niinhän siinä oli käynyt.
No, tuuria tässä remmihommassa oli sikäli että hajosi kotipihalla eikä matkalla kun oli tarkoitus huomenna mennä 250km päähän ja takas. Remmi menee vaihtoon 3.6.
Samaten tuuria oli keulakolhussa kun ei tullut peltiin lommoa eikä puskuri hajionnut.
On tässä 2kk omistamassani bemarissa jo vaihdettu aika monta osaa ja nämä viimeaikaiset vielä päälle. Mitähän seuraavaksi...:think
Mitähän seuraavaksi...
Comment