Moi. Eli varashälytin alkaa huutamaan noin 1min. Päästä, kun ovet laittaa lukkoon. Kellään samoja ongelmia? Auto on e39 540ia touring vm. 1997.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
varashälytin alkaa huutamaan
Collapse
X
-
Mulla huutaa hälyttimet kans. Auto on -96 e39 540. Olen ottanu konepellin tunnistimen irti, ei vaikutusta. Merkkiliikkeen mukaan kaikki tunnistimet toimivat, myös konepellin tunnistin, joskin ehdottelivat takakontissa olevan tilt-sensorin vaihtamista. Hinta 135 euroa plus työt. Maksaisin kyllä ton jos olisi takuu toiminnasta, mutta kun ei ole.
Ensihätään olen ovia lukitessani painaltanut avaimesta kahteen kertaan, jolloin taustapeilissä oleva punainen valo palaa kuittaukseksi yhtäjaksoisesti muutaman sekunnin. Tämän toimenpiteen pitäisi eliminoida liiketunnistimen ja tilt-sensorin. Hälytysten määrä on ehkä vähentynyt, mutta niitä silti esiintyy.
Akun olen vaihtanut keväällä semmoseen 85 Ah AGM akkuun. Varausta pitäisi akussa siis riittää, ja asennuksen hoiti akkuliikkeen ukko. Voisivatko hälytykset johtua siltikin akusta, sillä ne alkoivat pian akunvaihdon jälkeen?
Kaksi kertaa hälytys on alkanut silloin kun olen kaukosäätimellä ovet aukaissut. Voiko vika olla myös avaimessa? Vai olenkohan vahingossa keskellä kämmentä sijaitsevalla peukalollani painanut useampaa nappia kerralla, joka ehkä muutenkin aktivoi hälyttimet.
Comment
-
Comment