Moro! Tietäskö kukaan pystyisikö tuota vaihteistoa ohjelmoida mitenkään niin,että lähtis D asennossa 2 vaihteella liikkeelle? Ärsyttävä piirre muuten hyvin toimivassa laatikossa, kun ykkösellä vaan sen että lähtee liikkeelle,niin vaihtaa heti kakkoselle.aivan turha vaihto.vois lähteä suoraan kakkosella.Ois paljon jouheampaa.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 525ia steptronic toiminta.
Collapse
X
-
Pidä sportilla niin kierrättää sillä ykkösellä ylemmäs.
Itteä taas risoo välillä bensaseiskassa että lähtee kakkosella, vois lähtee ykkösellä niin pääsis verkkaisemmin liikkeelle, toki tämän saa kierrettyä kun käyttää sportilla ja takas.
Mutta tuo laatikon softa menee toki koneen koon mukaa, ehkä se on ajateltu ettei jaksa liikahtaa kunnolla kakkosella.- E90 320i LCI M-sport -09
- Porsche Boxster 987 2.7 -07
Comment
-
-
Itte tykkään ajella 525i automaatilla steppipuolella kaupungissa. Voi lähtee kakkosella liikkeelle ja ei tartte kuin silloin tällöin tyrkätä manuaalisesti kolmoselle ja ajo sujuvaa ja vaihtojakaan ei tule paljoa eli sujuvaa.
Sopii sellaiseen mukavan leppoisaan ajorytmiin.
Jokainen tyylillään
Comment
-
-
Originally posted by Gargo View PostMoro! Tietäskö kukaan pystyisikö tuota vaihteistoa ohjelmoida mitenkään niin,että lähtis D asennossa 2 vaihteella liikkeelle? Ärsyttävä piirre muuten hyvin toimivassa laatikossa, kun ykkösellä vaan sen että lähtee liikkeelle,niin vaihtaa heti kakkoselle.aivan turha vaihto.vois lähteä suoraan kakkosella.Ois paljon jouheampaa.
Comment
-
-
Originally posted by Jarno View PostMikäs se semmoinen talvimoodi on? Ei itellä ainakaan ole ollut semmoista steptronic laatikossa. Vanhassa e32 oli kyllä, mutta ei ole tullut vastaan e39.
"The ADAPTIVE programming (ATC) has it's own "winter" program that will automatically be selected when wheel slip is detected. *Winter mode is one of the NINE adaptive tranny programs that occur automatically based on driver or environmental inputs:
extreme economy
economy
sport (adaptive)
winter
stop-n-go
up-hill
down-hill
curve program
cruise control program"
Vielä tuommoinen pikku huomio :
"Note: DO NOT clear adaptation values unless directed to do so by technical assis-
tance. Clearing pressure adaptations should not be done to resolve a customer
complaint. The only time that you would need to do so is after a transmission or
valve body replacement or software change.
Also it is important not to confuse pressure adaptation with AGS features. AGS
features will be discussed later in this chapter. AGS features are not stored on a
long term basis and will not be cleared when the pressure adaptations are
cleared. Note: Driving style is NOT stored. "
Lisää http://www.meeknet.co.uk/E38/BMW_Tra...damental_1.pdfLast edited by Bmw Master; 14-06-2013, 10:36.
Comment
-
Comment