joo elikkä kytkin alko luistamaan kertaheitolla niin piti tilata uus, no vaihdoin sen mutta kytkin luisti edelleen samanlailla. että mikähän ois menny pieleen? :think ekana tulis mieleen että esijännitys ois lauennut? mutta viisaat ihmiset kertokaa
Vaihdoitko kokonaisen kytkinpaketin, vai pelkän levyn? Voisit kokeilla löysätä työsylinterin muttereita kytkinkopasta, että saat selvitettyä, ettei työsylinteri kanna.
Mikä auto ? Millä tekniikalla ? vakio vai viritetty ? Noihin ku vastaat, niin vois paremmin auttaa.
BMW e91 320d -08 ex.335i -07 M-sport individual alpinweiss III 5xxhp/652nm ex.Subaru impreza WRX STI -04 335hp/478nm ex. 330d -03, individual, M-sport II Mystic blau 291hp/732nm
Älä osoittele toista sormella, jos omat kädet ei ole puhtaat...
koko kytkin paketti, levy,asetelma,painelaakeri ja vielä silmälaakerikin. auto on siis 530d e39 turbo vaihdettu uudemmasta bemmistä ja ohjelmoitu n.238hv ja 500nm tommonen kytkin http://www.race.fi/fi/product/43875a-.html ja tuo mikä maksaa 628e
Comment