Joo, ollaan lueskeltu täältä eri topiikeista jotta noissa ei nuo hammastangot kestä, olis parempi kun olisivatten noihinkin tehtaalla laittaneet perinteisemmän(kestävämmän) simpukka-ohjausvaihteen...
Mitäs veikkaatte, tuli hankittua just tommonen laite jossa kuskinpuolen hammastangon suojakumi pa*kana ja kusee tehostinöljyt pihalle.
Pumppu rääkäsee iljettävästi kun öljyt on vähissä ja remmit huutaa...
Tohon on ilmeisesti ainoa vaihtoehto vaihtaa koko hammastanko, ehjä tai "tehdaskorjattu", mitäs mieltä olette, joutuuko/kannattaako samalla vaihtaa myös tehostimen pumppu? Ottaakko pumppu "itteensä" jos sillä on veivattu "kuivana"?
Mitäs veikkaatte, tuli hankittua just tommonen laite jossa kuskinpuolen hammastangon suojakumi pa*kana ja kusee tehostinöljyt pihalle.
Pumppu rääkäsee iljettävästi kun öljyt on vähissä ja remmit huutaa...
Tohon on ilmeisesti ainoa vaihtoehto vaihtaa koko hammastanko, ehjä tai "tehdaskorjattu", mitäs mieltä olette, joutuuko/kannattaako samalla vaihtaa myös tehostimen pumppu? Ottaakko pumppu "itteensä" jos sillä on veivattu "kuivana"?
Comment