Announcement

Collapse
No announcement yet.

523 tehostettu hammastanko

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Björborg Meka Werk
    Newbiemmer
    • Oct 2009
    • 23
    • Helsinki

    523 tehostettu hammastanko

    Joo, ollaan lueskeltu täältä eri topiikeista jotta noissa ei nuo hammastangot kestä, olis parempi kun olisivatten noihinkin tehtaalla laittaneet perinteisemmän(kestävämmän) simpukka-ohjausvaihteen...
    Mitäs veikkaatte, tuli hankittua just tommonen laite jossa kuskinpuolen hammastangon suojakumi pa*kana ja kusee tehostinöljyt pihalle.
    Pumppu rääkäsee iljettävästi kun öljyt on vähissä ja remmit huutaa...
    Tohon on ilmeisesti ainoa vaihtoehto vaihtaa koko hammastanko, ehjä tai "tehdaskorjattu", mitäs mieltä olette, joutuuko/kannattaako samalla vaihtaa myös tehostimen pumppu? Ottaakko pumppu "itteensä" jos sillä on veivattu "kuivana"?
  • JD
    Bimmer Enthusiast
    • Oct 2002
    • 1195
    • Espoo

    #2
    Originally posted by Björborg Meka Werk View Post
    Joo, ollaan lueskeltu täältä eri topiikeista jotta noissa ei nuo hammastangot kestä, olis parempi kun olisivatten noihinkin tehtaalla laittaneet perinteisemmän(kestävämmän) simpukka-ohjausvaihteen...
    Mitäs veikkaatte, tuli hankittua just tommonen laite jossa kuskinpuolen hammastangon suojakumi pa*kana ja kusee tehostinöljyt pihalle.
    Pumppu rääkäsee iljettävästi kun öljyt on vähissä ja remmit huutaa...
    Tohon on ilmeisesti ainoa vaihtoehto vaihtaa koko hammastanko, ehjä tai "tehdaskorjattu", mitäs mieltä olette, joutuuko/kannattaako samalla vaihtaa myös tehostimen pumppu? Ottaakko pumppu "itteensä" jos sillä on veivattu "kuivana"?
    Mikä sitten lie kestävä... omissa ei ole vielä koskaan vuotaneet (5kpl E39) tai tuottaneet minkäänlaista houltotarvetta, tosin eniten ajettu oli vasta 300tkm lukemissa sekin.
    Simpukkaversioita (V8) taas on ollut pari ja molemmissa väljää keskialueella... onneksi on hammastanko muissa, se on helppo ja yksinkertainen.

    Korjatut vaikka Motonetista ei maksa kuin 380 €, taitaa olla murto-osa etuvetovehkeiden hinnoista.
    Kaikki autoni,, omassa käytössä olleita ainakin 50kpl...
    https://jaridebner.kuvat.fi/kuvat/Om...kautta+aikain/

    Comment

    • janke
      Bimmer Enthusiast
      • Nov 2010
      • 3667
      • seinäjoki

      #3
      Originally posted by Björborg Meka Werk View Post
      Joo, ollaan lueskeltu täältä eri topiikeista jotta noissa ei nuo hammastangot kestä, olis parempi kun olisivatten noihinkin tehtaalla laittaneet perinteisemmän(kestävämmän) simpukka-ohjausvaihteen...
      Mitäs veikkaatte, tuli hankittua just tommonen laite jossa kuskinpuolen hammastangon suojakumi pa*kana ja kusee tehostinöljyt pihalle.
      Pumppu rääkäsee iljettävästi kun öljyt on vähissä ja remmit huutaa...
      Tohon on ilmeisesti ainoa vaihtoehto vaihtaa koko hammastanko, ehjä tai "tehdaskorjattu", mitäs mieltä olette, joutuuko/kannattaako samalla vaihtaa myös tehostimen pumppu? Ottaakko pumppu "itteensä" jos sillä on veivattu "kuivana"?
      Uutta vain tilalle! Pumpun voi vaihtaa samalla, niin saa rauhan siltä osin! Ne ojaustangot ei tahdo kestää jos ei riittäväsi vaihdella öljyjä/huolleta ja liian leveät/painavat renkaat laittaa tangon koville ja paikallaan kääntely on myrkkyä!
      Bmw 316 E30 -88

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎