Originally posted by Tuonela
View Post
Ilmastointi
Collapse
X
-
Originally posted by Tuonela View PostPistäis ilmastoinnin huolto tehdä, paljon tuohon menee kylmäainetta?
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 6power View PostPitäiskö sen coolerin puhaltimen siellä auton nokalla lähtee heti pyöriin jollakin nopeudella ku laittaa ilmastoinnin päälle? Ei mulla ainakaan pyöri sit ku oottaa hetken ilmastointi päällä niin lähtee pyörimään.
Leave a comment:
-
-
530iA -02
Pistäis ilmastoinnin huolto tehdä, paljon tuohon menee kylmäainetta?
Leave a comment:
-
-
Pitäiskö sen coolerin puhaltimen siellä auton nokalla lähtee heti pyöriin jollakin nopeudella ku laittaa ilmastoinnin päälle? Ei mulla ainakaan pyöri sit ku oottaa hetken ilmastointi päällä niin lähtee pyörimään.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by janke View PostSiis, pitäisikö kun ihkasta on laitettu 22 astetta ja ilmastointi päällä, niin kun keskisuulakkeista säätä 3punaista täplää niin tulla lämpöistä jos ulkona on noin 20 astetta lämmintä:think
Originally posted by TJJ View PostPaneelin toisen ritilän takana, toinen ritilä on vain koriste.
Originally posted by Juize View PostKuskin jalkatilassa siinä muovisuojuksessa ohjauspylvään vasemmalla puolella.
Leave a comment:
-
-
Siis, pitäisikö kun ihkasta on laitettu 22 astetta ja ilmastointi päällä, niin kun keskisuulakkeista säätä 3punaista täplää niin tulla lämpöistä jos ulkona on noin 20 astetta lämmintä:think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 6power View Postonko mahdollista että jos ilmastointi on vajaa täytöllä niin kompura pitää "rapisevaa/krahisevaa" ääntä?
Ja onko autom. ilmastoinnissa sisätilan anturi siis ritilän takana paneelissa vai kuskin jalkatilassa vai tä? :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by 6power View Postbmw 523ia-97 ...onko näissä ilmastoinnin kompuran mangneettihihnapyörissä ollu vikaa? Mulla kompressori metelöi ku laitan ilmastoinnin päälle...ja onko mahdollista että jos ilmastointi on vajaa täytöllä niin kompura pitää "rapisevaa/krahisevaa" ääntä?Last edited by Heguli 31; 28-06-2013, 19:48.
Leave a comment:
-
-
Moro
bmw 523ia-97 ...onko näissä ilmastoinnin kompuran mangneettihihnapyörissä ollu vikaa? Mulla kompressori metelöi ku laitan ilmastoinnin päälle...ja onko mahdollista että jos ilmastointi on vajaa täytöllä niin kompura pitää "rapisevaa/krahisevaa" ääntä?
Leave a comment:
-
-
Jep jep.
Mielestäni vähäsillä kokemuksilla kakkoskoppasen V70:n ilmastointi toimii aikas täydellisesti. Mut niinku sanottu, pitäis olla enempi kokemusta. Mut käyttöliittymä on mielestäni erittäin selkeä, kun siinä on se "istuva hahmo", ja siitä vaan näppäillään että mihinpäin.
Mutta, tuli nyt vielä otettuu toi IHKAn paneeli käteen ja kattelin et ei hirveen pölynen enää imuroinnin jälkeen ole. Vähä puhalteli viel loput pois, niin eiköhän tuo nyt niin hyvä ole kuin voi olla. Toivotaan ettei enää pakasta kabiinia
Leave a comment:
-
-
Originally posted by Bmw Dreamer View Postsullako toimii esim kosteilla syyskeleillä ilmastointi ok, ja talvella?
Mulla tuppaa pudottamaan tuulilasin puhalluksen pois ja pitää puhallusta liian pienellä. Inpalla sais varmaan muutettua automaatin minimipihallusnopeuden ylemmäs, esim 3->5 ?
Vai onko siinä minimiä, ei ainakaan alle kolmen ikinä putoo, mut turhan kesy nopeus silti.
Imuroin äsken tuon auton etutilat ja samalla tuon anturin, tuli vähä villakoiraa sieltäkin
IHKA:n perustoiminto tuntuu olevan sellainen, että kabiinin lämmitys hoidetaan jalkatilapainotteisesti, ja viilennys taas pääasiassa kojelaudan keskisuuttimista. Nämä toimii valtaosin, mutta muutamassa olosuhteessa joutuu ilmansuuntauksen laittamaan käsiohjaukselle ja puhallusnopeutta lisäämään itse.
1. Oikein kova helle -> kylmä puhallus vain kojelaudasta. Noissa tilanteissa laitan AUTO asennon pois ja ilman tulemaan kaikista suunnista -> paljon tasaisempi ja mukavampi ilman jako. Tämä on kokemukseni mukaan tarpeen vain hetkellisesti tosihelteillä, +25 ja enemmän.
2. Syksyn ja talven kosteat kelit -> AUTO pitää ilmanpuhalluksen liian jalkatilapainotteisena, jolloin varsinkin takasivuikkunat pyrkii huurtumaan. Näissä tilanteissa myös laitan puhallukssen tulemaan kaikista suunnista. Itse asiassa pidän ilmansuuntauksen AUTO asennon pois päältä lähes koko talven, jolloin ilmanjaosta saa tosiaan tasaisemman. Ja jos huuretta tulee laittaa hetkeksi huurteenpoistoasentoon
Ja tosiaan puhallusnopeutta joutuu silloin tällöin itse lisäämään/vähentämään jos siltä tuntuu.Last edited by Havis; 26-06-2013, 14:40.
Leave a comment:
-
-
sullako toimii esim kosteilla syyskeleillä ilmastointi ok, ja talvella?
Mulla tuppaa pudottamaan tuulilasin puhalluksen pois ja pitää puhallusta liian pienellä. Inpalla sais varmaan muutettua automaatin minimipihallusnopeuden ylemmäs, esim 3->5 ?
Vai onko siinä minimiä, ei ainakaan alle kolmen ikinä putoo, mut turhan kesy nopeus silti.
Imuroin äsken tuon auton etutilat ja samalla tuon anturin, tuli vähä villakoiraa sieltäkin
Leave a comment:
-
Leave a comment: