Ensimmäinen viesti tällekin palstalle ja sekin näin iloisissa merkeissä
Murheen kryyninä tällä kertaa 528 vm-96 bensakoneinen saksanihme. Kuukausi sitten lämmöt nousivat tyhjäkäynnillä ja heitti loput jäähdytinnesteet pihalle, selvisi että paisari vuoti ja termarinkotelo oli haljennut. Vaihdettiin uusi syyläri, korkki ja termari&kotelo, ilmauksen jälkeen kaikki toimi taas normaalisti.
Tällä viikolla lämmöt kuitenkin nousivat taas tyhjäkäynnillä, kone sammutettiin heti kun lämmöt olivat hieman kohonneet mutta heitti silti nesteen pihalle. Muutaman epätoivoisen ilmausyrityksen jälkeen kutsuttiin hinausauto ja auto takaisin pajalle. Ilmatessa nesteet eivät lähteneet kiertämään kunnolla ja kehitti jäätävän paineen jäähdytysjärjestelmään. Letkut olivat kyllä pinkeinä mutta nestettä niissä ei ollut, ilmausruuveista suhisi vain kuumaa ilmaa.
Onkohan tämä nyt se kuuluisa kansivika vai onko vielä toivoa?
Vesipumppu vaihdettu n. 60t km sitten.
Murheen kryyninä tällä kertaa 528 vm-96 bensakoneinen saksanihme. Kuukausi sitten lämmöt nousivat tyhjäkäynnillä ja heitti loput jäähdytinnesteet pihalle, selvisi että paisari vuoti ja termarinkotelo oli haljennut. Vaihdettiin uusi syyläri, korkki ja termari&kotelo, ilmauksen jälkeen kaikki toimi taas normaalisti.
Tällä viikolla lämmöt kuitenkin nousivat taas tyhjäkäynnillä, kone sammutettiin heti kun lämmöt olivat hieman kohonneet mutta heitti silti nesteen pihalle. Muutaman epätoivoisen ilmausyrityksen jälkeen kutsuttiin hinausauto ja auto takaisin pajalle. Ilmatessa nesteet eivät lähteneet kiertämään kunnolla ja kehitti jäätävän paineen jäähdytysjärjestelmään. Letkut olivat kyllä pinkeinä mutta nestettä niissä ei ollut, ilmausruuveista suhisi vain kuumaa ilmaa.
Onkohan tämä nyt se kuuluisa kansivika vai onko vielä toivoa?
Vesipumppu vaihdettu n. 60t km sitten.
Comment