Originally posted by turbopuusti
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 540 iA junnaa/nytkyttää
Collapse
X
-
Jos toimii kylmänä open loopissa hetken hyvin ja oireet tulevat koneen lämmettyä (siirtyy closed looppiin eli säätää seoksen lambdojen avulla), lienee vika niissä.
-Spöke-SCRAP MC
1928 Chevrolet Light Truck
1951 Harley Panhead
1979 Harley Shovelhead x 2
1979 Harley Ironhead
2008 BMW 530D
2005 X5 4.4i Sport
Comment
-
-
Originally posted by -99 530DAT View PostJos toimii kylmänä open loopissa hetken hyvin ja oireet tulevat koneen lämmettyä (siirtyy closed looppiin eli säätää seoksen lambdojen avulla), lienee vika niissä.
-Spöke-
Comment
-
-
Itsellä täysin samat ongelmat.
Vikakoodit ; lambda bank 1 + katalysaattorien toiminta virheellinen.
Tilasin uudet lambdat 1 ennen ja 1 jälkeen katin -> auto ylös ja alta löytyi 4 anturiavaihdoin apparinpuolen anturit, toimi paljon paremmin, mutta nollatessani adaptioarvot alkoi taas tuttu nytkytys.
Itse ajattelin katit tyhjätä ja toisen puolen lambdat vielä vaihtaa. Mukavan hintavia nuo anturit
Täällä toimii myös sportilla paremmin, täyskaasulla ei ongelmia. Pinta- ja osakaasulla 50km/h eteenpäin alkaa ongelmat. Pahin on ylämäkeen rauhallinen kiihdytys esim. 80-100km/hVapaalla F07 530D GT
Työkalu - Scania R650 nextgen
Comment
-
-
[QUOTE=Nik-las;3115525]Itsellä täysin samat ongelmat.
Vikakoodit ; lambda bank 1 + katalysaattorien toiminta virheellinen.
Tilasin uudet lambdat 1 ennen ja 1 jälkeen katin -> auto ylös ja alta löytyi 4 anturiavaihdoin apparinpuolen anturit, toimi paljon paremmin, mutta nollatessani adaptioarvot alkoi taas tuttu nytkytys.
Itse ajattelin katit tyhjätä ja toisen puolen lambdat vielä vaihtaa. Mukavan hintavia nuo anturit
Täällä toimii myös sportilla paremmin, täyskaasulla ei ongelmia. Pinta- ja osakaasulla 50km/h eteenpäin alkaa ongelmat. Pahin on ylämäkeen rauhallinen
Joo kuulostaa tutulta ylämäki ja kaikki. Jospa se on mullaki sitte lambdat/katit vian aiheuttajana.
Comment
-
-
Mulla oli aikoinaan e39 540ia ja en meinannut paikallistaa vikaa siitä millään. Katit oli rikkoontuneet ja tukkineet pakoputken. Tuli vaihdettua turhaan kaikenlaista osaa ennenkuin vika selvisi. Kai noissa jos kulkupuolessa on häikkää viat on lähinnä katti tukossa, kampiakselin asentotunnistin viallinen tai tarvikemallia joka ei pelaa kunnolla tai sitten ilmamassamittari. Muut viat onkin sitten jo vakavampia.All good things come to those who wait.
Käy katsomassa -> Lowrider.fi Facebook group
Sound Factory Bar & Nightclub
Autojen tuonti Saksasta yli 20 vuoden kokemuksella sekä paljon muuta. -> Blauweiss Import. Myös Cerwin-Vega! tuotteet ja DJ-palvelut edullisesti kauttani.
Comment
-
-
Originally posted by Nik-las View PostMukavan hintavia nuo anturit540iA -00 M-sport
Vikakoodilukua ja virtamittauksia pihtimittareilla 20mA..400A. Myös tallentavat jännite- ja virtamittaukset.
Comment
-
Comment