Hei Foorumilaiset tässä yksi uusi uusi onnellinen/onneton Bmw omistaja avautuu omasta ongelmastaan .
autolla tosiaan ajettu päälle 170.000tkm
oston jälkeen autolla ajettu noin 700km kun jo pukkaa ongelmia.
Auto toimii moottoritien nopeuksissa kuin buicci ei mitään , mutta kun tullaan taajamaan ja ollaan valoissa ja kierrokset on siellä 6-700kierrosta ja lähdetään nimenomaan erittäin laiskasti/hitaasti liikkeelle auton sytty EML valo+ luistoneston valo + moottorin häiriö valo .virrat pois ja päälle kaikki häviää ja matka jatkuu , sama toistuu muutamia kertoja päivässä . Vika koodit luettu
Tampereen Rk-Cityhuollossa vikakoodeja en tarkkaan muista mutta huoltokaveri kertoit että viittaa imuvuotoon ja kaasuläppäkoteloon
kaasuläppäkotelo olis tukossa ja imuputkessa reikä , voiko tämä kaikki aiheuttaa näin paljon ongelmia , ja mikä taas tekee sen että auto toimii moiteettomasti niemenomaan moottoritie nopeuksissa .
onko imuvuodossa myös tyypillistä että tyhjäkäynnillä kun konetta kierrättää tai moottoritiellä painaa kick-downin pohjaan niin kuuluu sellainen pölynimurin ääni ? tai sirisevä ääni
edellinen omistaja oli hiljan tapellut taas öljynpaine ongelman takia ja autoon olli vaihdettu uusi öljypumppu+suodattimen jalka jolloin paine ongelma katosi .
tänään teki valoissa vielä saman tempun liikkeelle lähdössä , mutta tällä kertaa EML valo + luistoneston valo sammu kun käynnistin auton uudestaan mutta keltainen moottorin häiriövalo jäi palamaan
mahtavaa tämä bmw:n omistaminen
no huomiselle aika rk-city huollossa katsotaan rauhottuuko tuolla toimenpiteellä toivotaan raportoin tänne mikä oli tuomio vai onko tiedossa tarastejärvenkeikka
autolla tosiaan ajettu päälle 170.000tkm
oston jälkeen autolla ajettu noin 700km kun jo pukkaa ongelmia.
Auto toimii moottoritien nopeuksissa kuin buicci ei mitään , mutta kun tullaan taajamaan ja ollaan valoissa ja kierrokset on siellä 6-700kierrosta ja lähdetään nimenomaan erittäin laiskasti/hitaasti liikkeelle auton sytty EML valo+ luistoneston valo + moottorin häiriö valo .virrat pois ja päälle kaikki häviää ja matka jatkuu , sama toistuu muutamia kertoja päivässä . Vika koodit luettu
Tampereen Rk-Cityhuollossa vikakoodeja en tarkkaan muista mutta huoltokaveri kertoit että viittaa imuvuotoon ja kaasuläppäkoteloon
kaasuläppäkotelo olis tukossa ja imuputkessa reikä , voiko tämä kaikki aiheuttaa näin paljon ongelmia , ja mikä taas tekee sen että auto toimii moiteettomasti niemenomaan moottoritie nopeuksissa .
onko imuvuodossa myös tyypillistä että tyhjäkäynnillä kun konetta kierrättää tai moottoritiellä painaa kick-downin pohjaan niin kuuluu sellainen pölynimurin ääni ? tai sirisevä ääni
edellinen omistaja oli hiljan tapellut taas öljynpaine ongelman takia ja autoon olli vaihdettu uusi öljypumppu+suodattimen jalka jolloin paine ongelma katosi .
tänään teki valoissa vielä saman tempun liikkeelle lähdössä , mutta tällä kertaa EML valo + luistoneston valo sammu kun käynnistin auton uudestaan mutta keltainen moottorin häiriövalo jäi palamaan
mahtavaa tämä bmw:n omistaminen
no huomiselle aika rk-city huollossa katsotaan rauhottuuko tuolla toimenpiteellä toivotaan raportoin tänne mikä oli tuomio vai onko tiedossa tarastejärvenkeikka
Comment