Eli ongelmia useita, voi juontua samastakin mutta aloitetaan... tehot hukassa, ei vedä joka polkaisulla täysillä vaan nostaa vaan kierroksia mutta ei vedä kunnolla... kaasu ylös ja heti pohjaan niin saattaa alkaa vetää taas paremmin mutta todennäköisesti sammuu täyskiihdytyksessä... mittaristossa oleva keltainen dde valo kun palaa niin kone pelaa jotenkuten mutta jos se joskus ajossa sammuu niin kone köytännössä kuolee täysin... ei kierrä paikallaankaan 2000 yli oikein eikä jaksa kulkea yli 60km/h, heti kun dde valo taas syttyy niin alkaa taas vetää paremmin mutta edelleen laiskasti ja sammuilee täyskaasulla...
Lisäksi oletan maffin olevan sökö koska kulutus taivaissa ja työntää suht rauhallisessakin ajossa mustaa taustapelin täydeltä...
Just vaihdoin turbon ja uusin kaikki alipainepuolen letkut niin ahtimen luona kuin imusarjan altakin, osa oli hapertuneita ja poikkikin mutta vika ei korjautunut, paheni vain... real oemin mukaan laittelin ne letkut ja suunnilleen pitäis oikein olla...
Mikäköhän tuon koneen aina sammuttaa täyskaasulla kiihdyttäessä, liekkö rail anturi tai naftapumppu, joku vikatilahan tuo on että kone sammuttaa itsensä lennossa kun jotain tapahtuu mutta mikä..?? Ja mikä on tuon dde valon suhde tuohon koneeseen että miksi sen valon palaessa vetaa paremmin ja heti kun sammuu niin veto loppuu siihen ja kyttyytellään max 60:iä... ...
Välillä kostealla kelillä tuo dde valo sammuilee ja syttyilee miten sattuu mutta yleensä palaa koko ajan ja sammuu vaan vähäksi aikaa ja syttyy hetikohta taas...
Maffikauppaan menen nyt kohta mutta mitähän muuta ois ostoslistalla, rail anturi ja naftapumppua vai mistä lähtis vikoja perkaamaan..?
Lisäksi oletan maffin olevan sökö koska kulutus taivaissa ja työntää suht rauhallisessakin ajossa mustaa taustapelin täydeltä...
Just vaihdoin turbon ja uusin kaikki alipainepuolen letkut niin ahtimen luona kuin imusarjan altakin, osa oli hapertuneita ja poikkikin mutta vika ei korjautunut, paheni vain... real oemin mukaan laittelin ne letkut ja suunnilleen pitäis oikein olla...
Mikäköhän tuon koneen aina sammuttaa täyskaasulla kiihdyttäessä, liekkö rail anturi tai naftapumppu, joku vikatilahan tuo on että kone sammuttaa itsensä lennossa kun jotain tapahtuu mutta mikä..?? Ja mikä on tuon dde valon suhde tuohon koneeseen että miksi sen valon palaessa vetaa paremmin ja heti kun sammuu niin veto loppuu siihen ja kyttyytellään max 60:iä... ...
Välillä kostealla kelillä tuo dde valo sammuilee ja syttyilee miten sattuu mutta yleensä palaa koko ajan ja sammuu vaan vähäksi aikaa ja syttyy hetikohta taas...
Maffikauppaan menen nyt kohta mutta mitähän muuta ois ostoslistalla, rail anturi ja naftapumppua vai mistä lähtis vikoja perkaamaan..?
Comment