Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 528i -99 valot sekoilee

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Peksa93
    Newbiemmer
    • Dec 2011
    • 16
    • Oulu

    E39 528i -99 valot sekoilee

    Joo eli oisko kellään kokemusta tai hyviä veikkauksia mikä mahtais vaivata kun auto tekee seuraavaa.

    Eli ajon aikana pitkät valot alkaa välkkymään ja palamaan itekseen. Kun häikkä on päällä pitkät palaa kokoajan oli muut valot päällä tai ei. Saa sammumaan ainakin kun laittaa parkeille ja sitten viiksen etu asentoon. Joskus kun jättää auton pihalle voi hetken päästä siinä palaa ajovalot hetken aikaa (häiriö saa saattovalot päälle?). Itse en osaa oikein veikata muutakuin tuota valojen viikseä, mutta alkaa noissa valoissa oleen tota tekniikkaa jo sen verran että huhhuh

    Itseä vähän epäilyttää kans kun autossa ollut joskus angelit, mutta nyt ei oo kiinni niin auto ei valita mitään vaikka ottaa parkit kokonaan pois. Luulis valittavan palaneista polttimoista tai jotain???:think

    Niin ja autossa orkkis xenonit jos se nyt vaikuttaa mihinkään.
    E39 528i "M-Sport" -99
    Ex: E36 316i Compact -94
  • Vesku123
    Bimmer Rookie
    • Nov 2009
    • 84
    • Kotka

    #2
    Tai sitten valomoduuli ottanut kosteudesta tms. vähän osumaa. Kokeiles onko lattiamatot repsikan jalkatilasta märkiä. Valomoduuli sijaitsee siellä jalkatilassa oikealla puolella muovien ja lattiaverhoilun alla. Olipas epäselvästi selitetty, mutta sieltä jalkatilan oikeasta reunasta löytyy
    MB
    ex. BMW X3 30d F25 -12
    ex. BMW 520dA F11 -12
    ex. BMW 120d E87 -05
    ex. BMW 520dA e61 -08
    ex. BMW 528iA Touring -99
    ex. BWM 320i coupe -93

    Comment

    • Peksa93
      Newbiemmer
      • Dec 2011
      • 16
      • Oulu

      #3
      Jatkuu

      Joo eli ongelma vieläkin päällä. Purin vilkunviiksen irti ja käytin sitä atomeina. Putsailin ja taivutin kupareja ehkä millin ulospäin paremman kosketukset toivossa.

      Ehdin jo onnitella itseäni koska koko illan ajeluilla ei oireillut, mutta seuraavana aamuna oli taas valot päällä ja kun laittoi virrat päälle niin iloisesti pitkien merkkivalo siellä mittaristossa ja keulassa strobosi.

      Tällähetkellä pitkät polttimot irti että voi lyhyitävaloja käyttää ilman vastaantulijoiden hämmästelyä ja auto tuntuu oireilevan todella harvoin.

      Jos autoa käyttäisi merkkihuollon piuhassa voitaisiinko valomoduulivika todeta tarkaan? Oisko kellään vinkkejä jolla saisi itse diagnosoitua että mikä tuon aiheuttaa? Näkeekö LMC:stä jos se on saanut kosteutta?

      Ja tähän samaan voisin kysyä vielä että minkälaisia nuo LMC:t on että jos alkaa vaihtamaan käytettyä tilalle niin pitääkö olla samoja varusteita (Esim. xenon) ja minkä vuosimallin boksit passaa? Koodatahan se joka tapauksessa pitää!
      E39 528i "M-Sport" -99
      Ex: E36 316i Compact -94

      Comment

      • Hemi
        Bimmer Enthusiast
        • Apr 2004
        • 18880
        • Pirkanmaa

        #4
        Kyllähän siellä LCM vika taitanee kuitenkin olla.

        Comment

        • HTK12
          BTCF Member
          • Jul 2011
          • 10941
          • Joensuu

          #5
          Kyllä näissä on aika paljon ollut LCM:ssä vikaa, eli kannattaisi varmaan hommata toinen ja testata sillä.
          e39 540iA E85

          Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
          Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
          Retrofit ym. koodaukset (BMW)
          Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
          INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
          Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎