Toistaiseksi oire vielä naurattaa, mutta totta se on:
Kun rattia käännetään oikealle, nousee puhaltimen kierrokset. Muuten (ja vasemmalle käännettäessä) puhallin toimii normaalisti.
Auton ollessa paikallaan ratin käännöllä ei ole vaikutusta. Yritin jättää vasemmalle kallellaan parkkiin, mutta mielestäni puhallin toimii silloin normaalisti. Risteyksissä ja moottoritien rampissa g-voimien työntäessä vasemmalle huomaa erittäin selvästi.
Siili on vaihdettu n.vuosi takaperin.
Kyseessä vm.2003 e39 (525dA), IHKR-ilmastointi.
Hyviä arvauksia?
Kun rattia käännetään oikealle, nousee puhaltimen kierrokset. Muuten (ja vasemmalle käännettäessä) puhallin toimii normaalisti.
Auton ollessa paikallaan ratin käännöllä ei ole vaikutusta. Yritin jättää vasemmalle kallellaan parkkiin, mutta mielestäni puhallin toimii silloin normaalisti. Risteyksissä ja moottoritien rampissa g-voimien työntäessä vasemmalle huomaa erittäin selvästi.
Siili on vaihdettu n.vuosi takaperin.
Kyseessä vm.2003 e39 (525dA), IHKR-ilmastointi.
Hyviä arvauksia?
Comment