Noniin, nyt olis semmonen elämänvaihe bimmerillä, että käyntiin lähtee KYLMÄNÄ suhkot hyvin. Mutta lämpimänä ei lähe starttaamalla, työntämällä kylläkin..
Aluksihan oli vikana että ei saanu dieseliä, noh vaihettiin siirtopumppua ja jakajapumpun kansien tiivisteet ja säädettiin kansikohalleen. Ei vieläkään käyntiin. Aikaistettiin pumpun ennakkoa vääntämällä pumpun kantta kohti moottorin kantta(mielestäni tappiin asti ja tietty kokeiltiin välillä käytiin.).
Nyt siis lähtee kylmänä käyntiin muttei lämpimänä muutakuin työntämällä. Mistähän voisi lähteä etsimään vikaa?
Ja jostakin kuulin, että jakopäällä sekä pumpulla on erikseen ketjut + kiristimet, että voisiko olla sillain, että pumpun ketjunkiristin on mennyt rikki? Lähenkö siis aukaisemaan jakopäätä ja katselemaan tilannetta? Jos näille kerta on erit ketjut ja kiristimet?
Aluksihan oli vikana että ei saanu dieseliä, noh vaihettiin siirtopumppua ja jakajapumpun kansien tiivisteet ja säädettiin kansikohalleen. Ei vieläkään käyntiin. Aikaistettiin pumpun ennakkoa vääntämällä pumpun kantta kohti moottorin kantta(mielestäni tappiin asti ja tietty kokeiltiin välillä käytiin.).
Nyt siis lähtee kylmänä käyntiin muttei lämpimänä muutakuin työntämällä. Mistähän voisi lähteä etsimään vikaa?
Ja jostakin kuulin, että jakopäällä sekä pumpulla on erikseen ketjut + kiristimet, että voisiko olla sillain, että pumpun ketjunkiristin on mennyt rikki? Lähenkö siis aukaisemaan jakopäätä ja katselemaan tilannetta? Jos näille kerta on erit ketjut ja kiristimet?
Comment