Mitään hyötyä/haittaa jos laittaa steppiin jonkun (Forte) tms.lisäaineen ? Ja en ole laittamassa ja laatikko toimii kunhan kyselen onko joku laittanut ja kokenut jollain tavalla hyväksi/huonoksi ideaksi ?!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Lisäaineet Steptroniciin
Collapse
X
-
Originally posted by m5bimmeri View PostMitään hyötyä/haittaa jos laittaa steppiin jonkun (Forte) tms.lisäaineen ? Ja en ole laittamassa ja laatikko toimii kunhan kyselen onko joku laittanut ja kokenut jollain tavalla hyväksi/huonoksi ideaksi ?!
Bmw 316 E30 -88
-
-
Originally posted by janke View PostEn tiedä bemarin laatikoista, mutta ainakin lukenut, kun olivat Audin automaattiin laittaneet RVS-käsittelyn ja jotain pientä parannusta oli tullut. Ite olen joskus ajatellut laittaa tuota kyseistä omaan lootaan, että nähdään hajoaako vai parantuuko:think Itse veikkaan, että ei tapahdu mitään!
http://www.rvs.fi/products/page13.htmlKöyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostN.125-180€ riippuen mitä öljyä laittaa.
Öljyt 20L voitelukeskukselta: ~100€ posteineen
Suodatin+tiivisteet+pultit: ~90€
Työ: 2h
Ei mitenkään mene edes 250€ sisään.- Bmw jälkivarustelu(retrofit) ja sähkötyöt.
- Ohjelmistopäivitykset, koodaukset, vikakoodit ja livedata.
- E- ja F- sarjan avaimet.
- xHP vaihdelaatikkon ohjelmointia.
- Moottorin optimointia kaikkiin merkkeihin.
Finmodi oy
050-3063926
[email protected]
Comment
-
-
Originally posted by BreeZi View PostTämä ei kyllä taida sisältää ihan kaikkea mitä kuuluu tehdä?
Öljyt 20L voitelukeskukselta: ~100€ posteineen
Suodatin+tiivisteet+pultit: ~90€
Työ: 2h
Ei mitenkään mene edes 250€ sisään.
Öljyt 80-150€ ostopaikasta ja öljystä riippuen 20l kannu.
Itse kun tekee ei maksa mitään. Kysyjä ei kysy mitä maksaa jos vaihdattaa vaan jos vaihtaa.
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostSuodatin+tiiviste ~30-40€. Pultteja ei tarvitse uusia, paitsi jos murjoo kannat pyöreiksi.
Öljyt 80-150€ ostopaikasta ja öljystä riippuen 20l kannu.
Itse kun tekee ei maksa mitään. Kysyjä ei kysy mitä maksaa jos vaihdattaa vaan jos vaihtaa.Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
-
Originally posted by m5bimmeri View PostNyt pitää kysyä kun ei tiedä. Miten tarvitaan 20L öljyä ?!
Öljypohjassa on n.6l, pelkän sen vaihtaminen on aika joutavaa. Silloin pitäisi käyttää samaa öljyä kuin orggiksena ja se on kalliinpaa joten kustannussäästöä ei synny.
Comment
-
-
Originally posted by Supa View PostKyllä aika tiukulle on 20L mennyt huuhtelussa, pari kertaa joutunut ostamaan litran täyttöpullon vielä jälkikäteen.
Muutenhan näihin ei öljyjä kannata vaihtaakkaan.).
Comment
-
-
Originally posted by Bmw Master View PostItseasiassa ~13l riittää niin kaikki on vaihtunut jos haluaa oikein säästää (ja kysyjä haluaa).
Köyhä ja BMW, huono yhtälö...
Comment
-
Comment