Eli vaihdoin moottorin ja sen jälkeen ei lähtenyt käyntiin. koneessa oli tod näk rikki korkeapainepumpun päässä oleva paineensäädin/pumppu. tilasin ebaysta tarvike säätimen ja ei auttanut(railpaine ei noussut). Sen jälkeen vaihdoin vanhasta moottorista korkeapainepumpun (railpaine alkoi nousta niinkuin pitääkin) ja siihen tämän uuden säätimen niin kävi joku puolisen tuntia kohtuu hyvin,kunnes taas sammui ja railpaine hukkaan? Kokeilin irrottaa kp päästä säätimen ja putsasin paineilmalla, railpaine nousi ja moottori kerkesi hörähtää ja railpaine taas hukkaan. aluksi pumpun vaihdon jälkeen vain hyrähteli ja kohta lähti käyntiin muttei vastannut kaasuun, mutta vähän ajan päästä alkoi myös kaasua tottelemaan.
Vähän kysymyksiä.
1. Mihin railpaine hävis taas?
2.Vaikuttaako yksikin rikkinäinen suutin railpaineen totaaliseen katoamiseen?
3.Suuttimien ohivuotojen mittaus?onko se vain että lääkeruiskut jokaiseen suuttimeen ja niistä kattoa mikä vuotaa eniten? (toki tuo railpaine täytyy saada kuntoon kasvamaan että ohivuotoa edes näkee)
Jos vain saa selvää tekstistä nii ottasin apua mieluusti vastaan joltakin suutin / korkeapainepumpun expertiltä, koska auto on ensimmäinen cr vehe ettei ole kerennyt perehtyä sitten rivipumpun jälkeen :think![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Vähän kysymyksiä.
1. Mihin railpaine hävis taas?
2.Vaikuttaako yksikin rikkinäinen suutin railpaineen totaaliseen katoamiseen?
3.Suuttimien ohivuotojen mittaus?onko se vain että lääkeruiskut jokaiseen suuttimeen ja niistä kattoa mikä vuotaa eniten? (toki tuo railpaine täytyy saada kuntoon kasvamaan että ohivuotoa edes näkee)
Jos vain saa selvää tekstistä nii ottasin apua mieluusti vastaan joltakin suutin / korkeapainepumpun expertiltä, koska auto on ensimmäinen cr vehe ettei ole kerennyt perehtyä sitten rivipumpun jälkeen :think
![Rolleyes](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_rolleyes.gif)
![BigSmile](https://forum.btcf.fi/core/images/smilies/icon_biggrin.gif)
Comment