528i vm-99.
Katsastuksessa tuli hylky etuoikean alatukivarren väljyydestä ja korjauskehotus etuvasemman kallistuksen vakaajasta.
Vaihdettiin tässä molemmat osat omassa tallissa ja nyt on sitten ratti vinossa vasemmalle.
Voiko jompikumpi noista vaihdetuista osista vaikuttaa ratin asentoon? Kallistuksen vakaajan vaihto sujui ilman mitään ongelmia, mutta alatukivarren kanssa oli vähän ongelmaa (ei yllättänyt). Vanha osa oli aika tiukassa, joten lekaa joutu käyttämään aika paljon. Saatiin kuitenkin osa irti ja uusi osa paikalleen normaalisti. Paitsi tuo metalli panta mikä tulee tukivarteen kiinni,ja pitää jotain johtoja paikallaan. Sitä ei saatu sitten kirveelläkään takaisin uuden tukivarren ympäri, joten meni nippuside patentiksi.
Pitääköhän tässä nyt sit suunnata nelipyöräsuuntaukseen, jotta saan ratin takaisin suoraan?
Katsastuksessa tuli hylky etuoikean alatukivarren väljyydestä ja korjauskehotus etuvasemman kallistuksen vakaajasta.
Vaihdettiin tässä molemmat osat omassa tallissa ja nyt on sitten ratti vinossa vasemmalle.
Voiko jompikumpi noista vaihdetuista osista vaikuttaa ratin asentoon? Kallistuksen vakaajan vaihto sujui ilman mitään ongelmia, mutta alatukivarren kanssa oli vähän ongelmaa (ei yllättänyt). Vanha osa oli aika tiukassa, joten lekaa joutu käyttämään aika paljon. Saatiin kuitenkin osa irti ja uusi osa paikalleen normaalisti. Paitsi tuo metalli panta mikä tulee tukivarteen kiinni,ja pitää jotain johtoja paikallaan. Sitä ei saatu sitten kirveelläkään takaisin uuden tukivarren ympäri, joten meni nippuside patentiksi.
Pitääköhän tässä nyt sit suunnata nelipyöräsuuntaukseen, jotta saan ratin takaisin suoraan?
Comment