Olin vaihtamassa omasta -99 530d:stä löpönsuodatinta kun oli ilmeisesti pakkanen tehnyt tehtävänsä eikä auto lähtenyt katoksesta mihkään. Starttaili ihan normaalisti ja koitti hörähdellä mut ei lyönyt tulille. Tänään sitten kun olin laittamassa uutta suodatinta niin ilman mitään sen kummempaa väkivaltaa napsahti se suodattimseta tankillepäin menevä letku suodattimen puolen juuresta poikki! Tarviiko tohon hommata koko kotelo letkuineen vai myydäänkö noita letkuja erikseen jossain? Siinä letku ja kotelohan yhdistyy sellaisilla eräänlaisilla laipoilla toisiinsa. Tarviiko letkun pää suojata nyt jollai ettei pakkanen pääse panemaan? Vitutus maximus siksi koska autossa meni leima umpeen sunnuntaina ja viime viikolla mun piti se käydä leimaamassa, muttei hän päättänyt liikahtaakkaan ja tänään sitten toinen yritys ja käy näin...
Announcement
Collapse
No announcement yet.
530d löpösuodattimen vaihto (witutus maximus)
Collapse
X
-
Originally posted by Japeli View PostOlin vaihtamassa omasta -99 530d:stä löpönsuodatinta kun oli ilmeisesti pakkanen tehnyt tehtävänsä eikä auto lähtenyt katoksesta mihkään. Starttaili ihan normaalisti ja koitti hörähdellä mut ei lyönyt tulille. Tänään sitten kun olin laittamassa uutta suodatinta niin ilman mitään sen kummempaa väkivaltaa napsahti se suodattimseta tankillepäin menevä letku suodattimen puolen juuresta poikki! Tarviiko tohon hommata koko kotelo letkuineen vai myydäänkö noita letkuja erikseen jossain? Siinä letku ja kotelohan yhdistyy sellaisilla eräänlaisilla laipoilla toisiinsa. Tarviiko letkun pää suojata nyt jollai ettei pakkanen pääse panemaan? Vitutus maximus siksi koska autossa meni leima umpeen sunnuntaina ja viime viikolla mun piti se käydä leimaamassa, muttei hän päättänyt liikahtaakkaan ja tänään sitten toinen yritys ja käy näin...
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/530d-M57/L-A/1999/browse/fuel_preparation_system/Fuel Preparation System, BMW 5' E39 530d M57 EuropeVolvo V60 D4 AWD -13 (käyttis)
E30 316i M40B16 4d -89 (projekti)
E36 320 M52B20 Cabriolet -95 (kesäpirssi)
Ex:
E39 525tds Sedan -99
E36 318iS Coupe -93
E60 530DA -04
-
-
Originally posted by m.luukkonen View PostOisko tuosta mitään apua:
http://bmwfans.info/parts-catalog/E3...ration_system/Faktoilla ei ole merkitystä.
- George W. Bush
Comment
-
Comment