Terve, ja kiitoksia jo etukäteen kaikille vastaajille!
Elikkäs ongelma on se, että reippaammalla kiihdytyksellä laatikko jää vaihteelle 3 tai 4. Myöskään viimeinen vaihde ei mene päälle. ongelmat alkoivat syksyllä, kun vaihdoin talvirenkaat ja pakkaset tulivat.
Mielenkiintoisen tilanteesta tekee se, että abs/acs vikavalot eivät ole koskaan vilkahtaneetkaan ja luistonesto ja abs tuntuvat toimivan hyvin, kun tuossa luin vastaavaa juttua, niin vika oli abs-antureissa(jotka ilmeisesti lähettävät nopeustietoa laatikon ohjausyksikölle?).
Öljyt ja suodatin vaihdatettu, tilanne ei muuttunut miksikään.
Auto tosin puoltaa aika rajusti oikealle ja viimeinen vaihde kytkeytyy vain ja ainoastaan tilanteessa jossa nopeus ylittää 130km/h tai tie kaartaa reippaasti vasemmalle!
Voisiko olla mahdollista, että antureilta tulee sekavaa tietoa ohjainyksikölle, kun aurauskulmat on riittävästi pielessä ja pyörät kirraavat tiehen niin että lastua lentää, ja näin ollen tilanne korjaantuisi kun kävisi tampereella euromasterilla nelipyöräsuuntauksessa?
Syy miksi en ole jo käynyt euromasterilla on se että maksaa se sekin ja jos vika onkin mekaaninen vika laatikon sisällä, niin auto on ongelmajäte, enkä halua enää sijoittaa rahaa pask**n... :think
Elikkäs ongelma on se, että reippaammalla kiihdytyksellä laatikko jää vaihteelle 3 tai 4. Myöskään viimeinen vaihde ei mene päälle. ongelmat alkoivat syksyllä, kun vaihdoin talvirenkaat ja pakkaset tulivat.
Mielenkiintoisen tilanteesta tekee se, että abs/acs vikavalot eivät ole koskaan vilkahtaneetkaan ja luistonesto ja abs tuntuvat toimivan hyvin, kun tuossa luin vastaavaa juttua, niin vika oli abs-antureissa(jotka ilmeisesti lähettävät nopeustietoa laatikon ohjausyksikölle?).
Öljyt ja suodatin vaihdatettu, tilanne ei muuttunut miksikään.
Auto tosin puoltaa aika rajusti oikealle ja viimeinen vaihde kytkeytyy vain ja ainoastaan tilanteessa jossa nopeus ylittää 130km/h tai tie kaartaa reippaasti vasemmalle!

Voisiko olla mahdollista, että antureilta tulee sekavaa tietoa ohjainyksikölle, kun aurauskulmat on riittävästi pielessä ja pyörät kirraavat tiehen niin että lastua lentää, ja näin ollen tilanne korjaantuisi kun kävisi tampereella euromasterilla nelipyöräsuuntauksessa?
Syy miksi en ole jo käynyt euromasterilla on se että maksaa se sekin ja jos vika onkin mekaaninen vika laatikon sisällä, niin auto on ongelmajäte, enkä halua enää sijoittaa rahaa pask**n... :think
Comment