Otatin tuossa em. autosta läpät pois ja tilalle tuki Englannista alumiiniset eloksoidut tulpat, mutta niiden tiivistys sarjan mukana tulleilla normi O-renkaalla on ala-arvoinen eli kun jo Orginaali BMW läppien O-renkaat oranssin punaiset on vuotaneet todella paljon. Niin tämän johdosta tuli mieleeni minkä mallin 530D LCI mallin läpätön imusarja kävisi tuon orginaalin tilalle, olen kullut huhuja , että 525D LCI:ssä ja X5:ssa ei olisi läppiä ollenkaan imusarjassa jos näin on tulee imusarjan olla LCI-malliin sopiva eli autoni on 530D LCI vm-2008..voisitteko selvittää minkä mallin Imusarja käy heittämällä tuohon LCI-malliin koska anturi ja muissa paikoissa voi olla eroa esim. 2004 alkuiseen 530D moottorissa. Meniskö siis 525D LCI ja X5:se imusarjat autooni ja löytyskö vielä oikea varaosanumero siihen ja mistä kannattaa tuo läpätön imusarja hommata.
Tuota imusarja tiivistystä tutkineena ei ole mitään järkeä tulpata pelkkien läppien kotaa tai saati poistaa ne vaan akselilta pelkät läpät ja tuo imusarjan öljy-vuoto ongelma silti jää autoon ja vuodon öljy valuu hehkureleeseen ja starttiin, joista on saanut lukea täältä foorumilta , tässä syy siihen miten joku vikojen ketju reaktio saa alun. Minusta läppien ongelma pitää hoitaa yhdellä tavalla eli uusimalla koko imusarja, vain siten saavutetaan 100% onnistunut korjaus.
Tuota imusarja tiivistystä tutkineena ei ole mitään järkeä tulpata pelkkien läppien kotaa tai saati poistaa ne vaan akselilta pelkät läpät ja tuo imusarjan öljy-vuoto ongelma silti jää autoon ja vuodon öljy valuu hehkureleeseen ja starttiin, joista on saanut lukea täältä foorumilta , tässä syy siihen miten joku vikojen ketju reaktio saa alun. Minusta läppien ongelma pitää hoitaa yhdellä tavalla eli uusimalla koko imusarja, vain siten saavutetaan 100% onnistunut korjaus.
Comment