Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vikakoodinlukija.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Ylitie
    Bimmer Rookie
    • Jan 2014
    • 62
    • Kangasala

Vikakoodinlukija.

Elikkäs tuommone tuli ostettua; http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...stic-tool.html

Sivuilla ilmottavat että;
    Yhteensopivat autot:
    • Amerikassa myydyt alkaen vuodesta 1996

• Euroopassa myydyt alkaen 2001 ja dieselit alkaen 2004.

Mutta itse scannerissa lukee, E38 E39 E46 E53 E83 E85

Itse en saanut toimimaan koska asentaminen Windows 7 ei toimi. Pitäisi ulkomaan foorumeiden mukaan olla vanhempi tietokoneen käyttäjärjestelmä.

Elikkäs onko kellään kokemuksia?
  • jartsa02
    BTCF Member
    • Jun 2003
    • 1131
    • Helsinki

Originally posted by Ylitie View Post
    Elikkäs tuommone tuli ostettua; http://www.e-ville.com/fi/16-obd-vik...stic-tool.html

Sivuilla ilmottavat että;
    Yhteensopivat autot:
    • Amerikassa myydyt alkaen vuodesta 1996

• Euroopassa myydyt alkaen 2001 ja dieselit alkaen 2004.

Mutta itse scannerissa lukee, E38 E39 E46 E53 E83 E85

Itse en saanut toimimaan koska asentaminen Windows 7 ei toimi. Pitäisi ulkomaan foorumeiden mukaan olla vanhempi tietokoneen käyttäjärjestelmä.

Elikkäs onko kellään kokemuksia?
    Tuo ei toimi e60-malleista eteenpäin ollenkaan, se toimii vain noissa vanhemmissa kuten se itse scanneri sanoo.

Kyllä sen softan saa asennettua windows 7:aan ja 8:iinkin, 64-bittisissä versioissa tulee kyllä sitten probleemia asennuksessa, mutta niihinkin se on mahdollista saada toimimaan.
    BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14

Comment

• Ylitie
      Bimmer Rookie
      • Jan 2014
      • 62
      • Kangasala

Jep, Oisivat voineet sivuilla ilmottaa tuosta että ei toimi kuin noissa malleissa.

Comment

• aaape
        BTCF Member
        • Aug 2009
        • 617
        • Muaninka

Hyvin toimii win7 64bit versiossa kun lataa vaan käypäset ajurit
        e36 328i turbo (95)
        vw Caddy 1.9 (EKOdiesel)
        e30 316 (m30)(87) projekti

EX.
        e30 318i,2Xe28 518i,e30 320 (2,5tds)(84) e34m52b28 e61 530d

Comment

• BemariAndy
          Bimmer Fanatic
          • Jun 2012
          • 230
          • Pohjois-Pohjanmaa

Mulla on sellainen bluetooth-pohjainen ELM327 vähän iäkkäämpi adapteri, mutta se on toiminut Androidissa monen ohjelman kanssa tosi mallikkaasti (esim. Torque pro ja OBD2 car doctor pro...). Kantsisko tuota kokeilla Windows 8 läppärissä, jossa on 32-bittinen käyttis? Mitä ohjelmistoja suosittelisitte esim. vikakoodien hakuun tai livedatan keräämiseen? Auto on tuntunut välillä hieman "nuhaiselta" joten jos noilla sais jotain kättä pidempää softalla ulos
          Ja onko noissa adaptereissa eroja mitä antureita tms ne tunnistaa vai onko se enemmän sen ohjelmiston ominaisuuksista kiinni??
          * Volvo V90 Cross Country D4 AWD 2017 ruotsintuonti 2019 Kakkosautona Volvo S40 1.8 bensa (Ford...)
          * Aiempia autoja vanhimmasta alkaen :
          Ekat 5 Peugeot (309, 2x306, 307 ja 407), 1 Opel Zafira CDTI -07, 1. BMW 520da E61 -09 Isernhagen haku 2012 Saksasta ja X3 F25 LCI 30D -15 Fulda haku 2018 Saksasta

Comment

• Ripatti
            Bimmer Rookie
            • Jan 2016
            • 35
            • Kemijärvi

Obd2

Saako näillä ilmaisilla softilla millään tehtyä akunvaihdon? Carly mainostaa asiaa, mutta toimiiko Kiinan palikoilla?

Comment

• bore^
              Bimmer Rookie
              • Aug 2016
              • 169
              • Vantaa

Älkää törsätkö rahoja puolittain kykeneviin mokkula paskoihin. Ostakaa se carlyn palikka ja pro appi tai ottakaa yhteyttä HTK12 nimimerkkiin ja herra laittaa etänä halvalla inpa+ista/d:n koneelle. Piuhan saa halvalla esimerkiksi aliexpress.com ja sinne hakusanaksi k+dcan inpa cable. Carly for bmw ei kuulemma toimi hyvin e6x vanhemmissa autoissa. Elm327 toimii kyllä mutta ei sillä periaatteessa tee mitään muuta kun katso moottori lämpöjä. Vikakoodeista jää näkymättömiin yleisimpiä alkaen dpf, parkkitutkat,ccc eli periaatteessa kaikki mitä voi tulla niin ettei auto itse edes ilmoita niistä. Carlyn hinta kaikkineen 90-125e riippuen mitä lisävaihtoehtoja otat ja inpa+ista 62€.
              E61 2006 530d m-sport

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎