Announcement

Collapse
No announcement yet.

Garrett GT2260V turbojen osien vaihto keskenään

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • nallez
    Bimmer Rookie
    • Jan 2011
    • 30
    • Vantaa

    Garrett GT2260V turbojen osien vaihto keskenään

    Moi,

    Eli tuli kuin tulikin ostettua väärä turbo (GT2260V 728989-7) ja nyt pitäisi miettiä, että onko noissa eri GT2260V-malleissa kompurapuolen kuoriosa vaihdettavissa?

    Ajattelin, että jos vaihdan omasta turbostani kompurapuolen kuoren tuohon turboon.

    Entä onko näissä turboissa pakopuoli ja sen kiinnitykset samanlaiset, jotta saa erilaisen aktuaattorin samalla kiinni turboon?

    Vai pitääkö vaan tilata toinen turbo?
    F07 530D
  • Hammu
    Moderator
    • Nov 2006
    • 3971
    • Nurmijärvi

    #2
    Kompura on joko pulttikiinnityksellä tai seegerillä, eli vaihdettavissa on.
    En vaan oo ihan varma käykö osat ristiin, mutta veikkaan että onnistuu.

    Comment

    • repsa
      Bimmer Enthusiast
      • May 2006
      • 1367
      • Lempäälä

      #3
      ois muuten lempäälässä jouten yks banjokiinnitteisen 6zyl koneen pakosarja, voisi vaihtaa omistajaa edukkaasti. Luonnollisesti ehjä.
      laita privaviesti jos kiinnostaa.
      5c jetta 1.2TSI 140/220
      530e m-sport alpinweiss3 vakio
      a4 cabi 220/300
      vian ei tarvitse olla iso jos se on korvien välissä...

      Comment

      • nallez
        Bimmer Rookie
        • Jan 2011
        • 30
        • Vantaa

        #4
        Originally posted by repsa View Post
        ois muuten lempäälässä jouten yks banjokiinnitteisen 6zyl koneen pakosarja, voisi vaihtaa omistajaa edukkaasti. Luonnollisesti ehjä.
        laita privaviesti jos kiinnostaa.
        Itsellä on jo uusi valurautainen tulossa, kiitos kuitenkin tarjouksesta.
        F07 530D

        Comment

        Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎