Talouteen tuli sitten ensimmäinen "vähän uudempi" BMW, eli vuosimallin 2006 E61 520d, ja heti ensimmäisenä täytyy ihmetellä uuden kulkineen sisustan rähjäisyyttä. Autolla on ajettu hieman yli 180 tkm, ja jalopuulistoissa näyttää olevan kohtuuttoman paljon silmiinpistäviä pieniä naarmuja ja hankaumia, vaihdekepin nupin päällyste on lohkeillut lähes kokonaan pois ja verhoilu on jo nukkaantunut kuskinpenkistä. Kojelaudan muovissa on parista kohtaa lohjennut pieniä palasia pinnasta.
Onko tuo normaalia vai onko syytä epäillä, että mittaria olisi ruuvattu alkuperäismaassa Saksassa, vaikka huoltokirja löytyy ja auton historia Suomessa on myös tiedossa (vain 1 omistaja Suomessa ennen minua).
Auto on rujommassa kunnossa tässä iässä kuin entinen lähes 300 tkm ajettu vm. -95 E38 tai vm. -95 E34. Molemmat vielä melkoisia kiertopalkintoja.
Liikkeessä kävin istumassa yli 300 tkm ajetussa W211 Mersussa ja se oli sisustaltaan myös lähes uuttavastaavassa kunnossa.
Onko muilla omissa samaa vikaa ja ovatko BMW:n käyttämät materiaalit tosiaan noin käyttöä kestämättömiä nykyään, vai onko tämä oma vaan poikkeustapaus ja saanut keskivertoa enemmän kolhuja?
Onko tuo normaalia vai onko syytä epäillä, että mittaria olisi ruuvattu alkuperäismaassa Saksassa, vaikka huoltokirja löytyy ja auton historia Suomessa on myös tiedossa (vain 1 omistaja Suomessa ennen minua).
Auto on rujommassa kunnossa tässä iässä kuin entinen lähes 300 tkm ajettu vm. -95 E38 tai vm. -95 E34. Molemmat vielä melkoisia kiertopalkintoja.
Liikkeessä kävin istumassa yli 300 tkm ajetussa W211 Mersussa ja se oli sisustaltaan myös lähes uuttavastaavassa kunnossa.
Onko muilla omissa samaa vikaa ja ovatko BMW:n käyttämät materiaalit tosiaan noin käyttöä kestämättömiä nykyään, vai onko tämä oma vaan poikkeustapaus ja saanut keskivertoa enemmän kolhuja?
Comment